تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر : 144169

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

فریادرسی برای بازار سرمایه وجود ندارد/ میلیاردها تومان به واسطه مدیریت ضعیف نابود شد

فریادرسی برای بازار سرمایه وجود ندارد/ میلیاردها تومان به واسطه مدیریت ضعیف نابود شد
حسین مرید سادات کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط کنونی فریادرسی برای بازار سرمایه وجود ندارد.

حسین مرید سادات در گفت‌وگو با شهر بورس اظهار کرد: دیروز به نشانه اعتراض با جمعی از فعالین بازار جلوی سازمان بورس جمع شدیم، انتظار داشتیم با عشقی بتوانیم صحبتی داشته باشیم اما او مثل همیشه در شرایط بد بازار ترجیح می‌دهد روزه سکوت بگیرد و غیب شود؛ بنابراین با معصومی خانقاه صحبت کردیم.

وی ادامه داد: نظر مردم و فعالین بازار این است که مدیریت این روزهای بازار تعمدی است و همه به آن پی برده‌اند و نشان از مدیریت ضعیف سازمان است.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به درخواست‌های فعالان بازار سرمایه، عنوان کرد: دوستان حتی درخواست کردند تا کارزاری راه بیاندازیم که ریاست سازمان به محاکمه کشیده شود چراکه میلیاردها تومان سرمایه مردم به واسطه مدیریت ضعیف نابود شده است.

مرید سادات خاطرنشان کرد: پنجاه نفر از مردم جلوی سازمان بورس جمع شدند، اما جوابی نگرفتیم و در شرایط کنونی فریادرسی برای بازار سرمایه وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: معصومی خانقاه هم بر این باور است که درد این بازار با پول حل می‌شود و به دنبال تامین منابع ۵۰ هزار میلیارد تومانی هستند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه صبر فعالان بازار و سهامداران به پایان رسیده است، اضافه کرد: صبر همه به سر رسیده و بورس می‌تواند نقطه عطفی در نظام سیاسی کشور باشد، اما برنامه‌ای هم برای کوتاه مدت وجود ندارد.

مرید سادات یادآور شد: عمده مطالبه مردم، چهارشنبه و شنبه هفته پیش بود که بازار منفی شد و مسئولان نتوانستند تصمیم منطقی درستی بگیرند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالقاسم جاویدی پنجشنبه , 18 مرداد 1403 - 21:33

خاک برسرعشقی بی اورض مگراین مملکت صاحب ندارخوردسهامداران باخاک یکسان کرد بعددم ازمحرومین میزنند

ابوالقاسم جاویدی پنجشنبه , 18 مرداد 1403 - 21:41

این بیاورض رابندازین بیرون عشقی بیسوادبورس باخاک یکسان کرد

مرتضی جمعه , 19 مرداد 1403 - 4:36

جناب پزشکیان به دادمون برسیدهمه سرمایه امون نابودشدشرکت کرمان خوردوخکرمان صاحب نداره که همش بازارگردونش معاملاتش باالگوریتم داره سهم سرکوب میکنه

حماسیران جمعه , 19 مرداد 1403 - 11:32

امورات مردم واقتصادمردم متاسفانه بصورت ارباب ورعیتی اداره میشودسالهاست که دولت وحاکمان بورس را قلک دولت کراه اند وهروقت کم کسری دارند از بورس که پایه توبید کشوره تامین میکنندونمیگذارند نفس راحتی بکشدخوب در این شرایط بیماری اقتصادی ریس سازمان بورس حداقل کاری که میتواند بکنداینست که یا جلو چاپ اوراق قرضه را بگیرد یا آنرا به صورت علمی مدیریت کند که سرمایه بورس ومردم آب نشودمردمی که در بورس سرمایه گذاری مسکندد واقعادلسوز تولیدواشتغال کشورهستند

علی کرمیان شنبه , 20 مرداد 1403 - 0:11

من به آقای پزشکیان رای دادم که حق پایمال شده وسرمایه ی ازدست رفته ام دربورس رابگیرد اگر اقدامی انجام ندهد عملاً واردگناهی می شودکه دولت سیزدهم کرد اگروعده های دروغین دولت سیزدهم درمناظره های انتخاباتی نبودمن سال ۱۴۰۰ ازبورس خارج می شدم ومتحمل این همه ضرر و مبتلابیماری روحی نمی شدم

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ