تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر : 140667

فروش فوری خودرو بدون قرعه‌کشی و به قیمت کارخانه

فروش فوری خودرو بدون قرعه‌کشی و به قیمت کارخانه
شرایط جدید ثبت نام سایپا بدون قرعه‌کشی اعلام شد؛ متقاضیان می‌توانند خودروهای کوییک و پراید وانت را به قیمت کارخانه و با تحویل ۹۰ روزه خریداری کنند.

به گزارش شهر بورس، طرح جدید فروش فوری خودرو بدون قرعه‌کشی و به قیمت کارخانه از تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است. در این طرح، متقاضیان می‌توانند خودروهای کوییک و پراید وانت را با قیمت کارخانه و تحویل ۹۰ روزه خریداری کنند. شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه‌کشی اعلام شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سایپا ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه‌کشی

فروش فوری خودروهای سایپا بدون قرعه‌کشی و با تحویل ۹۰ روزه آغاز شد. در این طرح، پراید وانت به عنوان یک خودروی تجاری به فروش می‌رسد و الزامات قیمت‌گذاری شورای رقابت در مورد آن صدق نمی‌کند. قیمت سایپا ۱۵۱ تیپ DA در بازار ۳۳۰ میلیون تومان و نسخه لاینر این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان است. در این طرح، قیمت سایپا ۱۵۱ تیپ DA معادل ۳۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند قبل از زمان شروع ثبت‌نام به سایت سایپا مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند. همچنین، برای ثبت نام سایپا ۱۵۱، باید به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام کوییک بدون قرعه‌کشی

ثبت نام کوییک بدون قرعه‌کشی همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۹۰ روزه شرکت کنند. گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند، فراهم کرده است. پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد. محدودیت پلاک فعال، حداقل سن 18 سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی و عدم خرید 48 ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

خبر مرتبط
قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز 31 تیرماه 1403 + جدول
قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز 31 تیرماه 1403 + جدول

قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ را در این خبر مشاهده نمایید.

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکت‌های خودروساز است. متقاضیانی که درخواست ثبت نام کوییک در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را دارند، باید قبل از انتخاب درگاه، نسبت به تایید فرم اقرارنامه درج شده در سیستم اقدام کنند و اطلاعات مرتبط با خودرو فرسوده خود را وارد نمایند. اطلاعات مرتبط با مشتری و خودروی فرسوده ایشان به صورت آنلاین از سامانه ستاد نوسازی استعلام می‌شود و در صورت تایید، امکان پرداخت وجه و ثبت نام برای مشتری فراهم می‌شود.

شرایط اختصاصی متقاضیان عادی ثبت نام کوییک بدون قرعه‌کشی ۱۴۰۳

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال است و باید گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم را ارائه دهند. محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی با عمر خودروی کمتر از پنج سال میسر نیست.

متقاضیان با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. شرکت در این طرح صرفاً از طریق این آدرس امکان‌پذیر است و استفاده از سایر آدرس‌ها عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

منبع: صد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ