تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر : 147976

عملکرد صندوق بخشی آذرین در روند صعودی فعلی بورس

عملکرد صندوق بخشی آذرین در روند صعودی فعلی بورس
از شروع روند صعودی جدید بازارسهام که با افزایش قیمت برای بیشتر سهام و به خصوص صندوق‌های سهامی همراه بود، صنعت فلزات اساسی و صندوق‌های بخشی این صنعت جزو نمادهایی بودند که بازدهی‌های قابل توجهی را کسب کردند.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه کیمیا، از شروع روند صعودی جدید بازارسهام که با افزایش قیمت برای بیشتر سهام و به خصوص صندوق‌های سهامی همراه بود، صنعت فلزات اساسی و صندوق‌های بخشی این صنعت جزو نمادهایی بودند که بازدهی‌های قابل توجهی را کسب کردند و انتظار می‌رود با شرایط ایجاد شده برای بازار و افزایش امیدها به تداوم روند صعودی، این صندوق‌ها کماکان مورد توجه سرمایه‌گذاران باقی بمانند.

در تحلیل فاندوستینگ که در خصوص سنجش ارزندگی صندوق‌های بخشی فلزی منتشر شده است، صندوق‌های بخشی فلزی از سه منظر بازدهی NAV از شروع روند صعودی جدید، حباب فعلی و تغییرات حباب در این بازه زمانی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و در نهایت براساس پتانسیل افزایش قیمت بیشتر در روزهای پیش رو، رتبه‌بندی شده‌اند.

عملکرد صندوق بخشی آذرین در روند صعودی فعلی بورس

در این میان صندوق آذرین در بخش بازده NAV رتبه دوم را کسب و یکی از کمترین تغییرات حباب را ثبت کرده است. بنابراین با این تحلیل، صندوق آذرین بالاترین پتانسیل را برای ایجاد بازدهی بهتر در صورت ادامه‌دار بودن روند صعودی بازار دارد و پس از آن نیز صندوق فارابی و متال قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید:جشنواره ملی پوستر سپهر بانک صادرات تمدید شد


علاقه‌مندان برای خرید واحدهای این صندوق باید دارای کد معاملاتی (کد بورسی) باشند و در سامانه سجام احراز هویت انجام دهند. سپس، یکی از کارگزاری‌های فعال در بازارسرمایه را انتخاب کرده و با ثبت‌نام در سیستم معاملات آنلاین،‌ واحدهای صندوق را با نماد آذرین، مانند سایر سهام در بازار سرمایه خرید و فروش کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ