تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 137455

عرضه سهام شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین در فرابورس

عرضه سهام شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین در فرابورس
دهم تیر ماه، با عرضه اولیه سهام شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین در بازار دوم فرابورس ایران، هر سهم این شرکت در نماد «معین» با قیمت 2467 ریال روی تابلو معاملات آمد.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران‌معین، در این رابطه 625 میلیون سهم معادل 5 درصد از کل سهام شرکت برای عرضه اولیه به روش ترکیبی در نظر گرفته شده بود که از این میزان در مرحله اول 3 درصد معادل 375 میلیون سهم برای کشف قیمت به صندوق های سرمایه‌گذاری تخصیص داده شد و پس از کشف قیمت، 2 درصد از سهام شرکت معادل 250 میلیون سهم در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار گرفت.

بدین ترتیب در مرحله اول پس از رقابت میان 85 صندوق سرمایه‌گذاری، هر سهم شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین 2467 ریال قیمت خورد که به دنبال آن با آغاز مرحله دوم معاملات  250میلیون سهم با قیمت نهایی به سایر سرمایه‌گذاران عرضه گشت. پیش از عرضه اولیه، قیمت هر سهم “معین” 2422 ریال ارزش‌گذاری شده بود.


بیشتر بخوانید:درخشش نیان در پایان سال مالی 1402


سایر جزئیات عرضه اولیه “معین”

خبر مرتبط
پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد در فرابورس
پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد در فرابورس

پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد با هدف مشارکت سهامداران خرد، در فرابورس ایران آغاز می‌شود.

در عرضه به سرمایه‌گذاران واجد شرایط شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط، حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 3 میلیون و 125هزار سهم تعیین شده بود. در این رابطه صندوق‌هایی مجاز به ورود سفارش بودند که پیش از عرضه، گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط مدیرصندوق را به فرابورس ارسال داشتند.

در مرحله دوم برای هر شخص حقیقی و حقوقی امکان ورود سفارش تا سقف 750 سهم مقدور بود که در نهایت ۵۹۰ هزار و ۵۶۷ کد حقیقی و ۸۷۴ کد حقوقی اقدام به خرید سهام “معین” با قیمت کشف‌‎ شده کردند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ