تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 133440

عرضه خودروهای وارداتی طی هفته جاری آغاز می‌شود

عرضه خودروهای وارداتی طی هفته جاری آغاز می‌شود
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از بازگشایی سامانه و عرضه خودروهای عادی طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش شهر بورس، آخر وقت روز شنبه نتیجه نهایی اولویت بندی خودروهای وارداتی مشخص شد. در اولین عرضه خودروهای برقی در سامانه ویژه این خووروها، قرعه کشی حدود ۱۰ هزار خودرو وارداتی برقی برای ۱۴۰ هزار متقاضی انجام شده است.

برخی می گویند عده ای از متقاضیان روز پنجشنبه با مراجعه به سامانه متوجه شده اند که مشمول دریافت خودرو هستند، اما روز شنبه و با مراجعه مجدد با عدم تخصیص خودرو مواجه شده اند.

در این باره مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین بیان کرد: متفاضیان براساس ظرفیت مشخص شده اند، روز پنجشنبه تخصیص خودروهای برقی تکمیل نشده بود و آنچه که روز شنبه مشخص شده نهایی و براساس ظرفیت اعلام شده از سوی وزارت صمت بوده است.


بیشتر بخوانید:دیدگاه مسعود پزشکیان درباره بورس؛ اقتصاد با دستور درست نمی‌شود/ افراد متخصص در راس کار نیستند


تقدسی توضیح داد: امکان ندارد یک نفر پنجشنبه برنده و شنبه بازنده باشد، چنین چیزی امکان ندارد، باگ سایت وقتی است که بخواهد کار محاسباتی خاصی انجام دهد، در حالی که سایت سامانه فقط مسئول نمایش اولویت بندی است و محاسبه ریاضی انجام نمی دهد که بخواهیم بگوییم اشتباهی در سایت رخ داده است.

وی ادامه داد: در این زمینه باید روی یک کد ملی مشخص صحبت کرد و می توان بررسی کرد که در روز پنجشنبه و شنبه چه چیزی به آن کد ملی نمایش داده شده است.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی همچنین خبر داد: قرار است طی هفته جاری سامانه خودروهای وارداتی برای عرضه خودروهای بنزینی باز شود.

منبع: اقتصادآنلاین

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ