تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 140963

محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس در گفت‌وگو با شهر بورس؛

عرضه اولیه‌های جدید بورس تهران/ شرکت‌های بزرگ در صف ورود به بازار

عرضه اولیه‌های جدید بورس تهران/ شرکت‌های بزرگ در صف ورود به بازار
محمد گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس، از آماده بودن شرکت‌های بزرگ برای عرضه اولیه خبر داد و تأکید کرد که با بهبود شرایط بازار، این عرضه‌ها انجام خواهد شد.

محمود گودرزی، مدیرعامل شرکت بورس در حاشیه سمینار «استقرار حاکمیت شرکتی در ناشران بورسی، مدیریت ریسک فناوری اطلاعات و حسابرسی فناوری اطلاعات»، در گفت‌وگو با شهر بورس درباره عرضه اولیه‌های احتمالی هفته‌ها و ماه‌های آینده، اظهار داشت: شرکت‌های آماده بسیاری داریم که سایز آنها بالا است و باتوجه به ارزش معاملات و شرایط بازار ثانویه جذب آی‌پی‌های سنگین امکان پذیر نیست و به محض بهبود بازار سرمایه انجام می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت بورس همچنین در پاسخ به این سوال که سمینار چطور بود؟ و آیا انتظارات را برآورده کرد؟، گفت: سمینار جذاب بود، همایش حاکمیت شرکتی سال گذشته برگزار شد تا گفتمان‌سازی انجام دهیم، احساس کردیم نیاز هست تا به صورت تخصصی آی‌تی گاورننس که زیر مجموعه حاکمیت شرکتی بوده به بحث گذاشته شود.

وی ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات دغدغه بزرگ غالب شرکت‌هایی است که در بازار سرمایه کار می‌کنند و بسیار مهم است که ناشرین در حوزه فناوری اطلاعات با این مورد شناخت درستی داشته و با درک درست نسبت به ممیزی و حسابرسی فناوری اطلاعات اقدام کنند.

گودرزی افزود: این سمینار آغاز خوبی است تا قدم‌هایی برداریم و مانند تمام دنیا ناشرین بورسی در بند حسابرسی یک بندی در خصوص نظام حسابرسی فناوری اطلاعات داشته باشند تا حسابرسان بتوانند اظهار نظر کنند و به مدیریت ریسک فناوری اطلاعات در بنگاه‌ها کمک شایانی می‌کند.

مدیر عامل شرکت بورس در انتها به اتفاقات چند روز گذشته در این زمینه در سرتاسر دنیا، اشاره کرده و گفت: این اتفاقات حاکی از اهمیت بالای حسابرسی فناوری اطلاعات ذیل حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه است.

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ