تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 136989

ظریف در جمع خبرنگاران؛ امروز برای ایران حیاتی است/ قهر کردن با صندوق رأی راه‌حل مشکلات نیست

ظریف در جمع خبرنگاران؛ امروز برای ایران حیاتی است/ قهر کردن با صندوق رأی راه‌حل مشکلات نیست
محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه، در جمع خبرنگاران از اهمیت حضور مردم در انتخابات و تأثیر آن بر آینده کشور سخن گفت.

به گزارش شهر بورس، محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه، در جمع خبرنگاران به اهمیت حضور مردم در انتخابات تأکید کرد و این روز را حیاتی برای ایران دانست. او گفت: حضور در انتخابات حق مردم است و امیدوارم همه مردم با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی این حق را پاس بدارند و با انتخابشان آینده بهتری را برای خودشان، فرزندانشان، محیط زیست کشور و همه چیز ما رقم بزنند.

ظریف در حاشیه رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز یک روز حیاتی برای ایران است؛ برای سربلندی و عزت ایران و اینکه مردم تحقیر نشوند. هیچ کس جرأت نکند مردم ایران را تهدید یا تحریم کند. یقین دارم که امروز مردم ما را روسفید خواهند کرد.

او افزود: به انتخاب هر کسی احترام می‌گذارم، اما قهر کردن با صندوق رأی راه‌حل مشکلات ما نیست. می‌دانم که برخی از مردم ممکن است دلخوری‌هایی داشته باشند و حتماً همه ما نارضایتی‌هایی داریم.

ظریف در ادامه گفت: در فضای مجازی نوشتم که در خارج از کشور هم این مشکل وجود دارد و خیلی‌ها به خاطر ناراحتی‌هایی که از سیستم حکومت‌شان دارند در رأی‌گیری شرکت نمی‌کنند. در خارج مثلی می‌زنند که سیاستمداران بد توسط مردم خوبی انتخاب می‌شوند که رأی نمی‌دهند.

خبر مرتبط
سعید جلیلی با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار کرد
سعید جلیلی با جمعی از نمایندگان مجلس دیدار کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس گفت: امروز در نقطه حساس و بزنگاه تاریخی هستیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: اکنون فرصت رأی دادن است و همه می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. با حضور پای صندوق‌های رأی می‌توانیم آینده بهتری را رقم بزنیم و با آرامش و متانت، با تمام حقوق شهروندی، آینده خوبی را خواهیم داشت.

منبع: جماران

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ