تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 141644

طلا آماده جهش قیمت‌

طلا آماده جهش قیمت‌
قیمت طلا در آستانه افزایش چشمگیر قرار دارد، در حالی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد پلاتین و پالادیوم در سال ۲۰۲۴ زیر ۱۰۰۰ دلار در هر اونس باقی خواهند ماند.

به گزارش شهر بورس، طلا در آستانه افزایش قیمت‌ها قرار دارد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در ماه‌های آینده، قیمت طلا به سطحی بی‌سابقه خواهد رسید، در حالی که قیمت پلاتین و پالادیوم در سال ۲۰۲۴ زیر ۱۰۰۰ دلار در هر اونس باقی خواهد ماند.

تثبیت قیمت طلا

قیمت طلا امروز پنجشنبه (۲۵ جولای) تغییر چندانی نداشت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی را ارزیابی کنند. بهای هر اونس طلا بدون تغییر به ۲۳۹۸ دلار و ۱۷ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا با ۰.۸ درصد کاهش به ۲۳۹۷ دلار و ۴۰ سنت رسید.

انتظار برای داده‌های اقتصادی آمریکا

بازارها در انتظار انتشار آمار تولید ناخالص داخلی و داده‌های هزینه مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که معیار فدرال رزرو برای نرخ تورم در روز جمعه است. معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که فدرال‌رزرو ایالات‌متحده کاهش نرخ بهره را پس از مدت‌ها انتظار در ماه سپتامبر اعلام کند که این اقدام باعث افزایش جذابیت طلاهای بدون بازده خواهد شد.

عملکرد نیومونت در بازار

شرکت نیومونت توانست از تخمین‌های وال‌استریت برای سود سه ماهه دوم پیشی بگیرد. این شرکت، که بزرگترین معدنچی طلای جهان است، از تولید قوی و قیمت‌های بالاتر سود برده است.

تغییرات قیمت فلزات گرانبها

نظرسنجی رویترز نشان می‌دهد که در ماه‌های آینده، قیمت طلا به بالاترین حد خود خواهد رسید. در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۵ درصد کاهش به ۲۸.۸۴ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ثابت در ۹۴۸ دلار و پالادیوم با ۰.۳ درصد کاهش به ۹۳۰ دلار و ۲۵ سنت رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ