تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 112300

مدیرعامل گروه مالی کیان خبر داد:

صندوق اهرمی کیان؛ گام بعدی گروه مالی

صندوق اهرمی کیان؛ گام بعدی گروه مالی
در نشست خبری پذیره‌نویسی اولین صندوق بخشی دارویی بازار سرمایه، مدیرعامل گروه مالی کیان از تاسیس صندوق اهرمی کیان در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش شهر بورس، نشست خبری پذیره‌نویسی اولین صندوق بخشی دارویی بازار سرمایه با نماد فارما کیان با حضور مدیران مجموعه مالی کیان در فرابورس برگزار شد. مدیرعامل گروه مالی کیان از تاسیس صندوق اهرمی کیان نیز خبر داد.

مونا حاجی علی اصغر مدیرعامل گروه مالی کیان در ابتدای این نشست به معرفی صندوق بخشی کیان پرداخت و گفت: امروز نهم بهمن ماه، شروع پذیره‌نویسی اولین صندوق بخشی دارو آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی به پایان رسید. سقف این صندوق ۲۰۰ میلیارد تومان بود که در حال طی فرایند دریافت مجوز از سازمان بورس برای افزایش سقف از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: صندوق فارماکیان ساختار ETF دارد و سقف و کف خاصی برای سرمایه‌گذاری ندارد. پس از این صندوق، برای صندوق اهرمی کیان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امید است برای این صندوق هم با فرابورس همکاری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: صندوق بخشی دارویی کیان چیست و چرا فارما کیان بخریم؟


محمدرضا دم ثنا مدیر تحلیل گروه مالی کیان در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی صندوق فارماکیان، گفت: در خصوص صندوق‌های بخشی در مجموعه کیان تلاش می‌شود صندوق‌هایی طراحی شود که روندهای مناسبی داشته باشند تا سرمایه‌گذاران را به بازده مطلوب برساند.

وی با بیان اینکه در صندوق فارما کیان به چند موضوع تاکید داریم، او توضیح داد: صندوق‌ را نیمه فعال مدیریت می‌کنیم و تمامی صنعت را با کل نمادهای دارو در اختیار سرمایه‌گذار می‌گذاریم. این موضوع اولین و مهم‌ترین ویژگی این صندوق است که مزیت نقدشوندگی دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات