تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 144011

شهریه‌های نجومی مدارس غیرانتفاعی، از ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

شهریه‌های نجومی مدارس غیرانتفاعی، از ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان

شهریه‌های نجومی در مدارس غیرانتفاعی به یکی از موضوعات داغ این روزها تبدیل شده است؛ برخی از این مدارس برای دوره‌های مختلف تحصیلی، مبالغ هنگفتی از والدین دریافت می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، شهریه برخی مدارس غیرانتفاعی به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی مدارس غیرانتفاعی معروف برای دوره متوسطه دوم هر ترم ۵۰۰ میلیون تومان شهریه دریافت می‌کنند.

براساس اعلام سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، شهریه مدارس غیرانتفاعی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بین ۱۰ تا ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است. این سازمان اعلام کرده است که تنها یک درصد از مدارس غیردولتی شهریه‌ای بالای ۸۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. با این حال، بررسی شهریه مدارس در مناطق مختلف تهران، به‌ویژه مناطق یک، نشان می‌دهد که مدارس معروف برای پایه‌های اول تا ششم هر ترم بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و برای دوره متوسطه دوم حدود ۵۰۰ میلیون تومان شهریه دریافت می‌کنند.

برای مثال، یک مدرسه پسرانه مشهور در منطقه زعفرانیه برای هر ترم دوره متوسطه اول ۴۲۰ میلیون تومان شهریه دریافت می‌کند. همچنین، یک مدرسه دخترانه در منطقه سعادت آباد برای دوره متوسطه دوم هر ترم ۵۰۰ میلیون تومان شهریه دریافت می‌کند. این مدارس از امکانات ویژه‌ای نظیر وعده‌های غذایی، میان وعده، سرویس رفت و برگشت اختصاصی، اقامتگاه استراحتی، امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند.

منبع: تجارت نیوز

خبر مرتبط
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟

تنش‌های نظامی در منطقه و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، دیروز منجر به رشد قیمت دلار تا محدوده ۶۱هزارو ۶۰۰تومان شد با این حال این روند ادامه نداشت و درنهایت قیمت هر دلار آمریکا در آخرین ساعت معاملات به محدوده ۶۱هزارو ۲۰۰تومان عقب‌نشینی کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات