تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 95416

معاون مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

شرکت های دانش بنیان در کیش اینوکس 2023 حضور می‌یابند

شرکت های دانش بنیان در کیش اینوکس 2023 حضور می‌یابند
معاون مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تشریح نحوه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در کیش اینوکس 2023 پرداخت.

به گزارش شهر بورس، محمدرضا جعفریان در نشست خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس 2023)، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمرکز اصلی ما در حوزه دانش‌بنیان ستادهای دانش‌بنیان هستند که عمدتاً طرح‌ها و برنامه‌ها از عوامل داخلی اداره می‌شود که باعث خرسندی است.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در نمایشگاه کیش اینوکس 2023 ما در کنار سازمان هستیم و امسال ما میزبان حدود 20 شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری پنل های تخصصی در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: در این پنل ها مدیرانی حضور دارند که از سال 87 فعال حوزه دانش‌بنیان بوده‌اند و در بخش قانون جهش دانش‌بنیان نیز به بحث در رابطه با آن با استفاده از قوانین مشخص خواهند پرداخت.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به تشریح قانون جهش تولید پرداخت و افزود: در این قانون شاخه‌های مختلف دانش‌بنیان یک رکن دارند و کمیسیون اجرایی قانون هر دو هفته یک‌بار در این خصوص در حال اجرا است. لذا بالای ۱۵ آیین‌نامه داخلی مصوب شده که توسط وزارت خانه و سازمان‌های نهادی دانش‌بنیان تشکیل شده است.


پیش‌بینی افزایش استقبال از رویداد کیش اینوکس 2023


در ادامه این نشست خبری رضا امامی مدیر روابط عمومی رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز گفت: موضوع و مسئله مملکت مولدسازی پروژه‌های نیمه‌تمام است که اگر بخواهیم آن را بررسی کنیم ۳۰ سال زمان می‌برد و از زاویه دید و سازمان خصوصی‌سازی در زاویه حل مسئله می‌خواهیم کمک‌رسانی به پروژه‌ها در بحث مواد سازی پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

وی افزود: امیدواریم در این رویداد مشکلاتی که برای خصوصی‌سازی و مولدسازی مثل تأمین نقدینگی، تأمین مالی و … برطرف شود.

مدیر روابط عمومی رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: در منطقه آزاد کیش پروژه‌های نیمه‌تمام بسیار زیاد وجود دارد و باید در این رویداد از دید حل مسئله به این پروژه‌هاست تا مطالبه‌ای ایجاد شود که چرا این پروژه‌ها نیمه‌تمام مانده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات