تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۵۳
کد خبر : 65003

شرایط دریافت یارانه یلدایی تغییر کرد

شرایط دریافت یارانه یلدایی تغییر کرد

هشتمین مرحله یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی دولت سیزدهم طبق روال ماه‌های گذشته بیستم آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود طبق شنیده‌ها قرار نیست یارانه نقدی هیچ استانی قطع شود.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، در حالی قرار است هشتمین مرحله یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی دولت سیزدهم طبق روال ماه‌های گذشته بیستم آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود که طبق شنیده‌ها قرار نیست یارانه نقدی هیچ استانی قطع شود. این در شرایطی است که پیشتر وزیر اقتصاد خبر داده بود که یارانه یلدایی به تمام 9 دهک درآمدی تعلق نمی‌گیرد و برخی باید منتظر قطع یارانه خود باشند. در این راستا شرایط دریافت یارانه یلدایی اعلام شد

مبلغ یارانه چقدر است؟

یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی 20 تا 22 هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. در این بین، اگر سرپرست خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم باشد، مبلغ 400 هزار تومان آن‌هم به‌ازای هر نفر دریافت می‌کند. در صورتی‌که سرپرست جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار بگیرد، مبلغ 300 هزار تومان به دستش می‌رسد. البته، اگر این افراد اقدام به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کرونا کرده باشند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنها کم می‌شود.


بیشتربخوانید:یارانه یلدایی به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟


نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ