تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145109

شرایط دریافت وام فوری ۱۵۰ میلیونی با سود ۵ درصد و اقساط ۳۶ ماهه

شرایط دریافت وام فوری ۱۵۰ میلیونی با سود ۵ درصد و اقساط ۳۶ ماهه
بانک ایران زمین در طرح «تدبیر» خود، تسهیلاتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصد و اقساط ۳۶ ماهه به اشخاص حقوقی و کارمندان ارائه می‌دهد.

به گزارش شهر بورس، بانک ایران زمین در جدیدترین طرح تسهیلاتی خود به نام «تدبیر» تسهیلاتی با سقف ۱۵۰ میلیون تومان و نرخ سود پنج درصدی را به اشخاص حقوقی و کارمندان آنها ارائه می‌دهد. مدت زمان بازپرداخت این وام حداکثر ۳۶ ماه تعیین شده است. برای دریافت این تسهیلات، متقاضیان باید ابتدا یک حساب قرض‌الحسنه در بانک افتتاح کنند و مبلغی را به عنوان سپرده در حساب خود قرار دهند. پس از گذشت سه ماه، آنها می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح تدبیر اقدام کنند.

شرایط و نحوه دریافت وام

یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت این وام، ارائه گواهی کسر از حقوق و اعتبار شغلی است که باید به بانک ارائه شود تا توانایی بازپرداخت اقساط در زمان موعود تأیید شود. همچنین، متقاضی نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به سایر بانک‌ها باشد. این وام ویژه اشخاص حقوقی است که باید پروانه یا جواز فعالیت داشته باشند و در صورت کارمند بودن، باید بیمه‌شده شرکت مربوطه باشند.

جزئیات پرداخت اقساط

اقساط ماهانه برای وام ۱۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود پنج درصدی و مدت بازپرداخت ۳۶ ماه، مبلغی در حدود چهار میلیون و ۴۹۵ هزار تومان خواهد بود. در پایان دوره بازپرداخت، مجموع مبلغ وام و سود آن به ۱۶۱ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان خواهد رسید.

علاوه بر اقساط ماهانه، وام‌گیرنده باید مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بابت هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

برای درخواست این وام، متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام کنند. رتبه اعتباری متقاضی در تعیین سقف مبلغ وام مؤثر است، به طوری که افراد دارای رتبه اعتباری A، B و C به ترتیب می‌توانند تا سقف ۵۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

منبع: اقتصاد 100

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سارا شنبه , 10 شهریور 1403 - 14:42

وام میخام

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات