تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 135487

سمت و سوی رشد و توسعه شهری را سرمایه‌گذاری تعیین می‌کند

سمت و سوی رشد و توسعه شهری را سرمایه‌گذاری تعیین می‌کند
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، با اشاره به نیاز شهری و علاقمندی مشارکت کننده ها گفت:سرمایه گذاری تاثیر مستقیم بر سمت و سوی رشد و توسعه شهری دارد و از فاکتورهای تعیین کننده است از این رو می بایست با دقت و مطالعه بیشتری با آن مواجه شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، رضا خلیلی گفت: سازمان سرمایه گذاری اهتمام ویژه ای برای تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری تبریز انجام داده است.

وی افزود: تعیین تکلیف و تسریع اجرای پروژه های سرمایه گذاری مورد تاکید شهردار محترم تبریز بوده، از این رو با برگزاری جلسات متعددی با کارشناسان شهرداری و سرمایه گذاران تبریز طرح های در دست کار فعال شده و بر تسریع آنها تاکید شده است.

خلیلی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف برخی پروژه های معطل مانده که قدمت آن در  برخی موارد ۱۵ سال بلاتکلیف مانده و منجر به تضییع حقوق شهر و شهروندان می باشد، موضوع جدی و از برنامه های راهبردی سازمان می باشد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با اشاره به ۹۷ پروژه سرمایه گذاری شهرداری تبریز، اظهار داشت: تاکنون ۳۴ پروژه به اتمام رسیده، ۱۸ پروژه در حال بهره برداری و ۵ پروژه در حال اجرا و ۱۵ پروژه فسخ شده است.

خبر مرتبط
تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی رونمایی می‌شود
تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی رونمایی می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز از رونمایی تجهیزات سنگین جدید این سازمان در هفته آینده خبر داد.

وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر ۷ پروژه به ماده ۳۸ ارجاع شده، ۸ پروژه در حال رسیدگی، ۲ پروژه به عنوان لایحه در دست تصمیم گیری شورای شهر بوده، ۳ پروژه در مرحله بررسی دادگاه و ۵ پروژه متفرقه را شامل می شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، تصریح کرد: در میان این ۹۷ پروژه بالاترین تعداد از لحاظ فراوانی مربوط به منطقه ۱ با ۱۷ پروژه و سپس ۱۴ پروژه متعلق به منطقه ۲ و ۱۲ پروژه متعلق به شهرداری منطقه ۵ و مابقی مربوط دیگر مناطق و سازمانهای شهرداری کلانشهر تبریز هستند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات