تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 88916

شهردار تبریز خبر داد؛

سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی شهرداری تبریز در بازار سرمایه

سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی شهرداری تبریز در بازار سرمایه
شهردار تبریز از سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی در بازار سرمایه خبر داد و گفت: این مبلغ از محل درآمدهای صندوق ذخیره سازی شهرداری صرف شد.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار در نشست خبری با اصحاب رسانه، درباره عملکرد شهرداری تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: با توجه به رویکردی که داریم، سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز احیا شده است. برخی قراردادهایی که این سازمان در گذشته داشته و با مشکل حقوقی شده بود هم تا حد زیادی در ماده ۳۸ تعیین تکلیف و حل شده است.

وی از برگزاری همایش سرمایه گذاری توسط شهرداری تبریز در ۱۵ آبان ماه خبر داد و افزود: اصلی‌ترین اقدامی که در حوزه سرمایه‌گذاری انجام گرفته، مربوط به این همایش است. ما پیش از این تعریف روشنی از سرمایه‌گذاری نداشتیم و باید اقتصاد شهری جدیدی را تعریف کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: سرمایه‌گذاری راه‌های مختلف و متعددی دارد که امیدواریم راه‌های جدید سرمایه گذاری را در این همایش معرفی و بهینه‌سازی کنیم.


تدوین بودجه امسال شهرداری تبریز بر اساس شاخص‌های توسعه شهری


هوشیار از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز در بازار سرمایه خبر داد و خاطرنشان کرد: با تصمیم شورای شهر، توانستیم صندوق ذخیره سازی شهرداری را تشکیل و منابع جدید تولید کنیم.

وی ادامه داد: قرار شده که بخشی از درآمدهای نقدی شهرداری در این صندوق قرار داده شده و با این منابع نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنیم. در این راستا، از منابع این صندوق بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه بازار سهام سرمایه کردیم. این منابع در سال‌های آینده برای پوشش هزینه های جاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات