شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۰۱
کد خبر : 15789

زنگنه: هیچ اخلالی در تولید فرآورده کشور ایجاد نشده است

به گزارش شهر بورس و به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه شامگاه چهارشنبه با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه تهران گفت: این حادثه مربوط به نشت دو مخزن  بوده که نقشی در فرآیند تولید نداشته‌اند. وی تاکید کرد: تصمیمی که همکاران، دوستان و متخصصان پس از برگزاری نشست‌های ستاد مدیریت بحران گرفتند، خنک‌کردن مخازن

به گزارش شهر بورس و به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه شامگاه چهارشنبه با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه تهران گفت: این حادثه مربوط به نشت دو مخزن  بوده که نقشی در فرآیند تولید نداشته‌اند.

وی تاکید کرد: تصمیمی که همکاران، دوستان و متخصصان پس از برگزاری نشست‌های ستاد مدیریت بحران گرفتند، خنک‌کردن مخازن اطراف و صبوری برای اتمام هیدروکربور موجود است.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه بر مبنای گزارش‌ها خوشبختانه هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد، افزود: البته از آنجا که هیدروکربور سنگین هم در مخازن وجود دارد، به‌طور طبیعی دود زیادی تولید می‌کند اما دود زیاد به این معنا نیست که اتفاق مهمی رخ داده است.

زنگنه تصریح کرد: طبق قول مدیران، پالایشگاه از فردا تولید را از سر می‌گیرد.

وی با اشاره به تخلیه هیدروکربور موجود در مخازن به‌منظور ایمنی بیشتر گفت: هیچ اخلالی در تامین فرآورده کشور ایجاد نمی‌شود و ذخایر کافی نیز وجود دارد.

وزیر نفت تاکید کرد: هیچ اختلالی در تولید انواع فرآورده‌ پالایشگاه ایجاد نشده است.

منبع: ایسنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان