تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 89729

زمان پرداخت سود کپشیر اعلام شد

زمان پرداخت سود کپشیر اعلام شد
بر اساس اعلام شرکت پشم شیشه ایران، زمان پرداخت سود کپشیر برای سهامدارانی که در مجمع اخیر این شرکت سهام داشتند، اعلام شد.

به گزارش شهر بورس، شرکت پشم شیشه ایران طی اطلاعیه در سامانه کدال، زمان پرداخت سود کپشیر در سال مالی منتهی به 1401/12/29 را اعلام کرد.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند در تاریخ 1402/07/08 از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره حساب ثبت شده در سامانه واریز خواهد شد.

همچنین سهامدارانی که ثبت نام سجام را انجام نداده اند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.iranglasswool.com در قسمت پرتال سهامداران مشخصات بانکی خود را ثبت کنند.

صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری که در سامانه سجام ثبت نام کرده آمد در تاریخ 1402/07/08 از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره حساب معرفی شده واریز می شود.


بیشتر بخوانید: کدام نمادها رشد چشمگیر قیمت را در روزهای نزولی بورس تجربه کردند؟


در صورت عدم ثبت سجام، با ارائه آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به صندوق و یا سبد های سرمایه‌گذاری در مهلت قانونی از طریق امور مالی شرکت واریز می شود.

سهامداران حقوقی: سود سهام سهامداران حقوقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند، در تاریخ 1402/07/08 از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود. در صورت عدم ثبت نام سجامی، با ارایه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به شخص حقوقی در مهلت قانونی توسط امور مالی شرکت واریز خواهد شد.

آن  دسته از سهامداران که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir مراجعه و تا پایان شهریور ماه برای ثبت نام خود اقدام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ