تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 59609

رینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود

رینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود

رویداد رینوتکس ۲۰۲۲ با ارائه ۷۱۰ طرح فناورانه از دو تا ششم آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، رضا کریملو در نشست خبری نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، اظهار داشت: در این رویداد یک هزار و ۷۱۰ طرح فناورانه ثبت شده که ۷۱۰ طرح در معرض دید قرار می‌گیرد. همچنین بک هزار و ۴۰۰ ایده فناورانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و از ۱۵ استان در این رویداد حضور خواهند یافت.
رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی افزود:  ۶۰ داور از هیئت‌های علمی از ۶ استان دعوت شده‌ و بیش از ۱۰۰ نیاز فناورانه شناسایی کرده‌ایم که در معرض دید قرار خواهیم داد.
سعید غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی رینوتکس ۲۰۲۲ نیز در این نشست خبری گفت:  افتتاحیه رینوتکس ۲۰۲۲ دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در سالن شمس نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های جانبی رینوتکس ۲۰۲۲، خاطرنشان کرد: رینوجاب نمایش کار و تامین نیروهای تخصصی است که چهارم آبان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود و هدف از آن تامین نیروهای تخصصی شرکت‌های دانش بنیان است.
دبیر ستاد اجرایی رینوتکس ۲۰۲۲  ادامه داد: رینووست دیگر برنامه‌ای است که روش‌های تامین مالی و سرمایه را در برمی‌گیرد. که پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود. همچنین صندوق پژوهش و نوآوری استان با صندوق کشور ۵۰ میلیارد به صورت تسهیلات پرداخت خواهند کرد.
غریب خواجه به تشریح جزئیات رینووست پرداخت و گفت: زمانی که بحث تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان به میان می‌آید ذهن‌ها به سمت منابع مالی مستقیم می‌رود، اما صندوق‌های متخصص در این حوزه حضور خواهند داشت. تامین مالی از طریق بورس، اوراق مشارکتی، تامین مالی از فروش اوراق، بورس و منابع کم بهره بخشی از این روش‌هاست.
وی یادآور شد: شرکت‌های حاضر اکثراً بخش خصوصی هستند. در این شرایط، آنها در حضور فناوران به گفت‌وگو کرده و خودشان را معرفی خواهند کرد. کسب و کارهای کوچک و متوسط به حمایت جدی مانند مشورت نیاز دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات