تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 9516
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ریزش بورس تا کی ادامه دارد؟/ حمایتی از بازار سهام نمی‌شود بسته هستند

ریزش بورس تا کی ادامه دارد؟/ حمایتی از بازار سهام نمی‌شود

ریزش بورس تا کی ادامه دارد؟/ حمایتی از بازار سهام نمی‌شود

واکنش بازار سهام به جلسه علنی مجلس برای حمایت از بازار سهام و تکذیب افزایش نرخ سود بانکی معکوس بود و با شروع معاملات شاخص کل حدود ۲٫۵ درصد ریزش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، روند نزولی بازار سهام طولانی شده است و امروز نیز روند بازار سهام بعد از ریزش 2.2 درصدی به یک میلیون و یک میلیون و 342 هزار واح رسید.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام که با تجارت‌نیوز گفت‌وگویی داشته است، در رابطه با ریزش بازار سهام گفت: بازار سهام دیگر از لحاظ بنیادین قابل تحلیل نیست اما به نظر می‌رسد به لحاظ تکنیکال و با وضع موجود شاخص کل بازار سهام تا شاخص یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش خواهد کرد.

این کارشناس بازار سهام در رابطه با حمایت از بازار سهام گفت: هیچ حمایتی از بازار سهام صورت نگرفته و نمی‌گیرد و در برخی موارد که صف‌های فروش کمی کم‌حجم می‌شود به دلیل الزام حقوقی‌ها در رابطه با بازارگردانی است.

گفتنی است تمایلات بازار سهام به شدت منفی است و همین موضوع باعث می‌شود تا به اخبار مثبت واکنش مثبت نداشته باشد و به نوعی بازار سهام به دلیل ریسک انتخابات آمریکا عقب‌نشینی کرده است و به نظر می‌رسد تا مشخص نشدن تکلیف انتخابات آمریکا و به تبع آن قیمت دلار روند بازار نوسانی خواهد بود.

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث ریزش ۱.۷۱ درصدی شاخص کل بازار سهام شد و شاخص هم‌ وزن نیز بیش از نیم درصد ریزش کرد و این نشان از کلیت منفی بازار سهام و همچنین صف‌های فروش زیاد است.

بیشتر بخوانید؛
سیگنال مهم برای بازار ارز امروز
واکنش منفی بورس به مجلسی‌ها
اولین تحرکات بازار بعد از تعطیلات/ صفوف فروش سنگین در کلیت بازار سهام

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان