تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 144846

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

رونمایی از سامانه‌های جدید در تمدن/ ارتقای خدمات بیمه‌ای و مدیریت ریسک

رونمایی از سامانه‌های جدید در تمدن/ ارتقای خدمات بیمه‌ای و مدیریت ریسک
پیش از ظهر امروز شرکت تأمین سرمایه تمدن در مراسمی با حضور مدیران ارشد خود، از دو سامانه جدید مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سامانه آی بی لایف رونمایی کرد. در این مراسم، مدیران شرکت به تشریح ویژگی‌ها و مزایای این دو سامانه پرداختند.

به گزارش شهر بورس، پیش از ظهر امروز شرکت تأمین سرمایه تمدن در مراسمی با حضور مدیران ارشد خود، از دو سامانه جدید مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سامانه آی بی لایف رونمایی کرد. در این مراسم، مدیران شرکت به تشریح ویژگی‌ها و مزایای این دو سامانه پرداختند.

رونمایی از سامانه متمرکز ریسک و سامانه آی بی لایف

امیر مرادی، مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن، در این مراسم با ابراز خرسندی از رونمایی این دو سامانه گفت: نکته قابل توجه این است که آی بی شاپ به عنوان یک سوپرمارکت مالی، امکانات جدیدتری به خود اضافه کرده و برنامه‌های بسیار خوبی در پیش دارد.

وی افزود: سامانه متمرکز ریسک که امروز رونمایی شد، توسط نیروهای داخلی تمدن طراحی و آماده شده است. این موضوع برای ما بسیار خوشایند است، زیرا نشان‌دهنده توانمندی‌های داخلی شرکت است. هم‌افزایی که در فرآیند طراحی این نرم‌افزار انجام شد، منتج به تولید یک نرم‌افزار بومی‌سازی شده و کاملاً هماهنگ با نیازها و درخواست‌های تمدن شده است.

مرادی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در راه‌اندازی این نرم‌افزار و سامانه آی بی لایف همکاری داشتند، اظهار امیدواری کرد که این سامانه‌ها بتوانند خدمات بیشتری به مشتریان آی بی شاپ ارائه دهند و قدم مؤثری در ارتقای خدمات مالی در کشور باشند.

آی بی لایف

سامانه مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری

ستاره رضایی، مدیر ریسک شرکت تأمین سرمایه تمدن، در این مراسم با ارائه توضیحاتی در خصوص سامانه مدیریت ریسک صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: این سامانه متناسب با آخرین ابلاغیه‌های سازمان بورس و اوراق بهادار و در همکاری مشترک بین نهادهای مالی، از جمله تأمین سرمایه تمدن، طراحی و پیاده‌سازی شده است. سامانه مذکور شامل بخش‌های مختلفی از جمله مدیریت ریسک بازار، ریسک اعتباری، نقدینگی و نقدشوندگی، عوامل کلان اقتصادی و ریسک عملکرد است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم یک فرآیند مدیریت ریسک مؤثر در سازمان داشته باشیم، باید ابزارهای مدیریت ریسک را در اختیار مدیران و سرمایه‌گذاران قرار دهیم. این سامانه از جمله ابزارهایی است که می‌تواند به مدیران صندوق‌ها کمک کند تا در حوزه پوشش ریسک‌ها قدم‌های مؤثری بردارند.

رضایی همچنین به متمایز بودن این سامانه نسبت به سامانه‌های مشابه در بازار اشاره کرد و گفت: هم‌افزایی درون‌سازمانی که در تمدن اتفاق افتاده، به ما این امکان را داد که با همکاری واحدهای مختلف، این سامانه را به بهترین شکل ممکن طراحی و پیاده‌سازی کنیم.

سامانه «آی بی لایف»؛ گامی نوین در ارائه خدمات بیمه‌ای آنلاین

نصیری، مدیرعامل کارگزاری بیمه تمدن نیز در این مراسم از طراحی سامانه آی بی لایف به منظور گسترش خدمات مشاوره‌ای و بیمه‌ای خبر داد و اظهار داشت: این سامانه با تمرکز بر ارائه خدمات آنلاین، بستر گسترده‌ای را برای تمامی مشتریان فراهم کرده و قصد داریم در تمامی رشته‌های بیمه‌ای این سامانه را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اهمیت مشاوره در صنعت بیمه و نقش آگاهی مشتریان در انتخاب خدمات مناسب، تأکید کرد: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که بتواند به نیازهای مشاوره‌ای مشتریان در حوزه بیمه پاسخ دهد.

مدیرعامل کارگزاری بیمه تمدن افزود: در آینده نزدیک، تمامی خدمات بیمه‌ای، به ویژه محصولات نوآورانه‌ای که ترکیبی از بیمه و بازار سرمایه هستند، در این سامانه پیاده‌سازی شده و به مشتریان آی بی شاپ ارائه خواهد شد.

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ