تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 136651

رشد ۱۱ درصدی سود خالص چادرملو در سال ۱۴۰۲/ گام‌های مثبت کچاد در توسعه و سرمایه‌گذاری

رشد ۱۱ درصدی سود خالص چادرملو در سال ۱۴۰۲/ گام‌های مثبت کچاد در توسعه و سرمایه‌گذاری
بر اساس صورت‌های مالی ارائه شده در مجمع کچاد، رشد ۱۱ درصدی سود خالص چادرملو در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاده است.

به گزارش شهر بورس، امیر علی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت گفت: همکاران مجموعه در سال ۱۴۰۲ تمام تلاش خودشان را کردند و با وجود محدودیت‌های موجود، به‌ویژه در بخش زیرساخت‌ها، توانستند عملکرد قابل قبولی را رقم بزنند.

وی افزود: در دو سال گذشته، از چهار کارخانه در سه کارخانه رکورد تولید را در ابتدای راه‌اندازی در مجموعه محقق کردیم. در طرح‌های توسعه گام‌های مثبتی برداشته شد و برای اولین بار بالغ بر ۱۶.۳ همت سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شرکت و شرکت‌های سرمایه‌پذیر صورت پذیرفت.

مدیرعامل کچاد ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ در بخش کنسانتره، سهم مجموعه چادرملو ۱۷ درصد از تولید کنسانتره کشور بوده است. پیش‌بینی می‌کنیم سهم ما در سال جاری افزایش پیدا کند. در تولید گندله، سهم تولید ما از کل تولیدات کشور ۷ درصد، در تولید آهن اسفنجی ۱۰ درصد و در تولید شمش فولادی ۶ درصد است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اظهار داشت: در بخش فروش مجموعه چادرملو، در سال ۱۴۰۲ حدوداً ۵.۸ میلیون تن کنسانتره تولید شد که نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم و علت آن تبدیل مقداری از کنسانتره به گندله بوده است.

خبر مرتبط
نگاهی به عملکرد یک ماهه خرداد ماه کچاد
نگاهی به عملکرد یک ماهه خرداد ماه کچاد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) در پایان خرداد ماه 4,599 میلیارد تومان سود از محصول داشت.

طاهرزاده عنوان کرد: در بخش گندله ۲ میلیون تن، آهن اسفنجی ۹۴ هزار تن، شمش فولادی ۹۸۶ هزار تن، سایر محصولات ۱۰۷ هزار تن و محصول برق هم ۲.۸ میلیون تن عملکرد فروش شرکت در سال ۱۴۰۲ است. در بخش صادرات نیز اقدام به صدور ۱۷۷ هزار تن شمش فولادی کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: سود خالص شرکت در بخش تلفیقی از حدود ۲۴ همت در سال ۱۴۰۱ به حدود ۲۶.۲ همت در سال ۱۴۰۲ با حدود ۹ درصد رشد و در بخش اصلی شرکت از حدود ۲۲.۸ همت به ۲۵.۴ همت با ۱۱ درصد رشد افزایش یافته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ