تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر : 138231

معاون مالی و اقتصادی مجتمع فولاد خراسان مطرح کرد؛

رشد فولاد خراسان علی رغم نرخ نزولی فولاد در جهان

رشد فولاد خراسان علی رغم نرخ نزولی فولاد در جهان
دانیال آستانه معاون مالی و اقتصادی فولاد خراسان گفت: علی رغم نرخ نزولی فولاد جهانی، فولاد خراسان توانسته رشد خود را به خوبی حفظ کند.

به گزارش شهر بورس، دانیال آستانه معاون مالی و اقتصادی فولاد خراسان در جلسه مجمع عمومی سالانه مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: باوجود نزول نرخ جهانی در صنعت فولاد، فولاد خراسان با حداکثر سازی بهره وری به رشد رسیده است و تداوم رشد بهره‌وری به نرخ‌های امسال برمی‌گردد که نسبت به کوارتر چهارم سال گذشته نزولی اما آمار نرخ در کوارتر اول امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: تاکنون رشد خود را نسبت به ۱۴۰۴ داشتیم و تا پایان ۱۴۰۱ موجودی ما ۶.۸ همت بود و در پایان دوره ۱۴۰۲، ۸.۵ همت بود؛ اگر هرگونه اثر موجود اول دوره‌ای در سودآوری ۱۴۰۲ درنظر گرفته شده، با عدد بیشتری برای ۱۴۰۳ نگهداری شده است.

آستانه در رابطه با وضعیت صادرات فولاد خراسان نیز خاطرنشان کرد: قرارداد ۳۵ هزار تن محموله صادراتی در اسفند ۱۴۰۲ منعقد شد و به دلیل تاخیر در استاندارد حسابداری، مخاطرات کالا و حمل، می‌توانید اکنون فروش را ثبت کنید.

معاون مالی و اقتصادی فولاد خراسان یادآور شد: درآمد مالیاتی اسفند ۱۴۰۲، ۲۲ همت شناسایی شد که اکنون به ۲۰.۷۰۰ همت رسیده و دلیل آن اتمام حمل و تحویل این ۳۵ هزار تن بود که در ۱۴۰۲ رخ نداد.

خبر مرتبط
قیمت جهانی طلا افزایش یافت
قیمت جهانی طلا افزایش یافت

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۰ درصد افزایش به ۲۳۶۳ دلار و ۸۶ سنت رسید.

وی همچنین گفت: استراتژی به موقع فروختن مهم است، تناژ تولید ما با تداوم منطقی همراه بوده، اما تناژ فروش ارتباط معناداری در ماه‌های مختلف ندارد چراکه سیاست گذاری فروش تعبیه شده است و حجم فروش مدیریت می‌شود که اثر خود را در درآمد مالیاتی نشان می‌دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ