شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 15296

رزم حسینی : وزارت صنعت در راستای تقویت تولید داخل حرکت خواهد کرد

به گزارش شهر بورس، «علیرضا رزم حسینی» امروز شنبه در جریان از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ورامین افزود: سال گذشته سال بسیار خوبی در موضوع تولید داخل بود و امسال نیز در جهت افزایش تولید گام های عملی برداشته خواهد شد. وی با اشاره به بازدید خود از شرکت تولیدکننده

به گزارش شهر بورس، «علیرضا رزم حسینی» امروز شنبه در جریان از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ورامین افزود: سال گذشته سال بسیار خوبی در موضوع تولید داخل بود و امسال نیز در جهت افزایش تولید گام های عملی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید خود از شرکت تولیدکننده پارچه رو مبلی گفت: اکنون ۱۳۷ کارخانه در سراسر کشور به تولید این محصول اشتغال دارند و نیاز داخل را تقریبا به طور کامل رفع می کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه این کارخانه با ۸۰۰ نیرو در سه شیفت کاری در حال فعالیت است،‌ افزود: در طرح توسعه ای با سرمایه گذاری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، برای حدود یکهزار نفر دیگر اشتغالزایی خواهد کرد.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت تاکید کرد: نیاز پارچه رومبلی و سایر انواع پارچه ها در کشور از محل تولیدات داخلی قابل تامین است.

به گزارش ایرنا، وزیر صنعت در جریان بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، شهرک صنعتی قرچک و شهرک صنعتی استان تهران از نزدیک وضعیت برخی واحدهای صنعتی را بررسی کرد و برای فعال سازی و حل مشکلات واحدهای تولیدی قول مساعد داد.

رزم حسینی همچنین پس از افتتاح برخی واحدهای صنعتی در گفت و گو با مدیران، کارکنان و دست اندرکاران این واحدها در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان