تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 98833

ردیاب آهنربایی؛ پرفروشترین ردیاب خودرو در سال

ردیاب آهنربایی؛ پرفروشترین ردیاب خودرو در سال
در بین انتخاب های مختلف در مدل های ردیاب ها مدل ردیاب آهنربایی توانسته است نقش پررنگ تری را برای رفع نیازهای افراد و صاحبان خودرو ایفا کند.

به گزارش شهربورس، در تمام دنیا حفظ و تأمین امنیت وسایل با ارزش و یا وسایل نقلیه یک الویت مهم بوده و افراد تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح آن انجام می دهند. در این میان عملکرد یک ردیاب چه در زمینه ردیابی دارایی های ارزشمند یک فرد یا حفظ جان عزیزان او باشد و چه ردیابی خودرو، می تواند نقش مهمی را در موقعیت یابی همه آن ها داشته باشد. در بین انتخاب های مختلف در مدل های ردیاب ها مدل ردیاب آهنربایی توانسته است نقش پررنگ تری را برای رفع نیازهای افراد و صاحبان خودرو ایفا کند.

بررسی ردیاب آهنربایی خودرو

جی پی اس آهنربایی یک سخت افزاری کوچک بوده که به سیستم جی پی اس یا همان موقعیت یاب جهانی مجهز است و این امکان را به فرد می دهد که مکان فعلی دارنده ردیاب را ردیابی کنند. به دلیل اینکه نصب راحتی دارند می توان آن ها را دستگاه هایی با قابلیت های منحصر به فرد حساب کرد. از این مدل ردیاب ها می توان هم در خودروها و هم در حفظ دارایی های فردی استفاده کرد.

مزایای مهم ردیاب های مغناطیسی

قبل از خرید یک دستگاه ردیاب مغناطیسی با مزایای آن آشنا شوید:

امکان حمل و نصب ردیاب به آسانی: از خصوصیت مهم یک ردیاب مغناطیسی نصب راحت و بدون نیاز داشتن به تخصص می باشد. قابل حمل بودن این دستگاه این امکان را به فرد می دهد که دارایی هایی که نیاز به جابه‌جایی دائمی دارند را کنترل کند. به طور مثال مدیران ناوگان برای کنترل بارهای خود در کانتینرهای ارسالی به شهر یا کشور دیگر از این ردیاب های آهنربایی بهره می برند.

ردیابی دقیق و آنی: جی پی اس آهنربایی می تواند به صورت دائم مکان و موقعیت خود را به روزرسانی کرده و به شما این امکان را بدهد که بتوانید مسیر حرکت دارایی های خود و یا خودروی خود را پیگیری کنید. این موضوع امری ارزشمند برای حفظ اموال و خودرو افراد می باشد.

امکان تعیین محدوده جغرافیایی: ردیاب های آهنربایی این قابلیت را دارند که محدوده جغرافیایی مشخص کنند. برای اموال یا خودرو مرزی تعیین می شود که هر زمان از آن مرز خارج شوند فرد بتواند هشدار لازم را دریافت کند.

باتری با دوام و عمر طولانی: بعضی از مدل های ردیاب آهنربایی دارای دوام بالا می باشند که در زمان ردیابی نیاز به شارژ مداوم آن نباشد. مثلاً برخی از این مدل ردیاب ها می توانند به مدت 30 روز در خود شارژ نگه دارند.

 ردیاب آهنربایی؛ پرفروشترین ردیاب خودرو در سال

چرا ردیاب های مگنتی پرفروشترین ردیاب سال شدند؟

  • برخلاف نصب آسان ردیاب های مگنتی، سایر دستگاه های ردیاب خودرو برای نصب و کار کردن نیاز به سیم کشی و نصاب دارند و به باتری خودرو وصل می شوند و در صورتی که باتری خودرو درآورده شده و یا برق آن قطع شود ردیاب هم کار نخواهد کرد.

  • ردیاب های آهنربایی مجهز به باتری داخلی بوده و تا زمانی مشخص می توانند شارژ را در خود نگه دارند و بدون اینکه نیازی به باتری خودرو داشته باشند.

  • انتخاب مناسبی جهت ردیابی آنلاین انواع محموله ها

  • دارا بودن آنتن داخلی که باعث افزایش دقت ردیابی می شود.

  • قدرت بالای آهنربا در این ردیاب باعث می شود که در تکان های شدید هم کنده نشود و در عملکرد آن خللی ایجاد نگردد.

  • دارای باتری داخلی پرقدرت با مدت زمان ذخیره شارژ می باشد که امکان شارژ مجدد آن بعد از به اتمام رسیدن شارژ باتری فراهم خواهد شد.

  • قابلیت حمل آسان در هر مکان مانند کوله پشتی و یا چمدان.

توجه به نکات قبل از خرید ردیاب مغناطیسی

دقت بالا در ردیابی داشته باشد: در همه ردیاب ها و همچنین در ردیاب مغناطیسی خروجی نمایش دیتای دقیق از موقعیت مکان، هدف اصلی خرید یک ردیاب می باشد. ردیاب هایی با فناوری پیشرفته در جی پی اس و دارای ماژول قوی جی پی اس می توانند مکان دقیق از دارایی شما را اعلام کنند.

باتری ردیاب مغناطیسی عمر بالایی داشته باشد: هر فرد در زمان خرید ردیاب با توجه به نیازی که دارد می تواند از ردیابی با باتری با شارژ های مختلف بهره ببرد. اگر دارایی های فرد حرکت کمی دارد بهتر است عمر باتری طولانی را انتخاب کند و اگر برای خودرو ردیاب نیاز دارد می تواند از باتری هایی با مدت زمان شارژ کمتر استفاده کند.

دارای اپلیکیشن و سامانه وب باشد: برای اینکه تمام افراد با هر سطح سوادی بتوانند از ردیاب و پیگیری اموال یا خودروی خود استفاده کنند باید ردیابی که خریداری می کنند دارای مدیریت دیتای آسان باشد. یک اپلیکیشنی که فرد به راحتی با آن کار کند و بتواند پیگیری های لازم را در گوشی همراه، تبلت یا لپ تاپ خود انجام دهد.

توانایی اعلان دقیق هشدار در زمان لازم را دارا باشد: در برخی از انواع ردیاب های آهنربایی اعلان هشداری تعبیه شده است که در زمان هایی مانند جداسازی ردیاب از خودرو، هشدار در زمان حرکت خودرو، زمان ضربه به خودرو و… کارایی دارد.

 ردیاب آهنربایی؛ پرفروشترین ردیاب خودرو در سال

چرا ردیاب آهنربایی بخریم؟

ردیاب های آهنربایی به دلیل نصب سریع می توانند بازدهی بالایی داشته باشد و به سرعت آماده کار شوند. این دستگاه ها به دلیل ظرفیت بالای باتری دارای قیمت بالاتری در مقایسه با ردیاب های سیمی می باشند و در برخی مدل ها از دو هفته تا یک سال نیازی به شارژ مجدد ندارند. نوع ساخت این ردیاب ها باعث می شود که در هر دمایی بتوانند کار کنند و سرما یا گرما تأثیری در عملکرد آن ها نداشته باشد. حتی در مناطقی که رطوبت دارند بدون خطا کار می کنند. سایر موارد برای دلیل اینکه این ردیاب پرفروش را خریداری کنید به شرح زیر می باشد:

  • آهنربایی با قدرت فوق العاده بالا

  • باتری داخلی با ظرفیت بالا و عمر طولانی

  • توانایی جهت تعیین محدوده مجاز حرکت

  • امکان تعیین سرعت و شتاب خودرو

  • اعلان انواع هشدار در زمان های ضروری جهت تأمین امنیت بیشتر

نتیجه گیری:

در حال حاضر با توجه به اینکه تأمین امنیت و ردیابی موردی مهم در جامعه محسوب می شود خرید جی پی اس آهنربایی راه کاری مؤثر برای حفظ دارایی ها و وسایل نقلیه افراد می باشد. این سخت افزار کاربردی به ابزاری قدرتمند برای حفظ اموال و خودروی افراد تبدیل شده اند و می توانند به تأمین نیاز های افراد و آرامش بیشتر آن ها کمک کنند. نکته مهم در زمان خرید ردیاب خودرو این است که آن را از شرکتی معتبر خریداری کنید که دارای تضمین کیفیت باشد و خدمات پس از فروش مناسبی را هم به مشتریان بدهد و رضایت آن ها را جلب می کند. شرکت پیام جی پی اس فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو، ردیاب آهنربایی و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ و فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران بوده که با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید انواع ردیاب و جی پی اس خودرو می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید و یا با پیج اینستاگرام PAYAM.GPS در ارتباط باشید.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ