تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 95207

حجت الله فرهنگیان:

رایان هم افزا رضایت 85 درصد از مشتریان را جلب کرده است

رایان هم افزا رضایت 85 درصد از مشتریان را جلب کرده است
مدیرعامل شرکت رایان هم افزا در هجدهمین سالگرد آغاز فعالیت این شرکت از کسب رضایت 85 درصد از مشتریان رافزا خبر داد.

به گزارش شهر بورس، حجت الله فرهنگیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هجدهمین سال فعالیت شرکت، اظهار داشت: شرکت رایان هم افزا در این ۱۸ سال مسیر پر فراز و نشیبی داشته و داستان های جذابی را پشت سر گذاشته است. بسیاری از اولین ها با نام این شرکت گره خورده‌‎اند.

وی درباره هدف فعالیت شرکت، گفت: شرکت رایان هم افزا به عنوان شرکت زیر ساخت فناوری اطلاعات در نهادهای مالی بازار سرمایه با هدف ارتقاع شفاف سازی فعالیت کرده و سهم خوبی را نیز در این حوزه داشته است. در تلاشیم با توسعه بیشتر فعالیت ها در سال‌های آتی بتوانیم هلدینگ شرکت رایان هم افزا را برای ارائه گستره بیشتری از محصولات، ایجاد کنیم.

مدیرعامل رایان هم افزا به تشریح درباره خلاصه ای از فعالیت شرکت پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر به طور مستقیم ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند. در شرکت‌های “های تک” دارایی مهمتر از نیروی انسانی وجود ندارد.

فرهنگیان افزود: در این ۱۸ سال ۶ میلیون کاربر و سرمایه گذار از سامانه های رایان هم افزا بهره می برند. همچنین ۲ میلیون نفر از سامانه های معامله گری به عنوان معامله گر استفاده کردند. سامانه های ما توانسته اند قابلیت استفاده حدود ۲۰۰ هزار کاربر به صورت همزمان را مدیریت کنند.

وی درباره محصولات شرکت، عنوان کرد: در حال حاضر رایان هم افرا بیش از ۷۰ محصول ارائه شده دارد. مهمترین آنها سامانه بک آفیس است که کلیه عملیات کارگزاری را به صورت اتوماسیون پوشش می دهد.


بیشتر بخوانید:تغییر افزایش سرمایه زنگان از 900 درصد به 1500 درصد


مدیرعامل رایان هم افزا گفت: سامانه های پرداخت الکترونیک، وب سایت، مدیریت محتوا، سامانه مرکز تماس که تمامی شعب کارگزاری را به هم متصل می کند، سامانه احراز هویت غیرحضوری سجام، سامانه ثبت نام غیرحضوری برای کارگزاری ها، سامانه اکسیر یا سامانه معاملات بر خط سهام، سامانه رکسار یا سامانه معاملات بر خط گروهی، سامانه معاملات بر خط آتی کالا، اپلیکیشن رایان همراه و راهکار جامع مدیریت صندوق های سرمایه گذاری مشترک بخشی از خدمات شرکت هستند.

فرهنگیان ادامه داد: همچنین سامانه مدیریت سبدگردانی، سامانه پیکاپ که برای اتصال مشتریان شعب بانکی به بازار سرمایه را فراهم می کند، سرویس های نرم افزاری اختصاصی OMS برای استفاده از رابط های کاربری بر خط و معاملات الگوریتمی، وب اپلیکیشن همراه صندوق و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی؛ دیگر خدمات رایان هم افزا است.

مدیرعامل شرکت رایان هم افزا از معرفی محصولات جدید در ماه های آینده خبر داد که در این میان به دو محصول صندوق بازنشستگی تکمیلی و همچنین سرویس توثیق که امکان استفاده در سایر ارگان ها مانند قوه قضاییه را دارد، اشاره کرد.

وی از جهش درآمدهای عملیاتی رایان هم افزا خبر داد و گفت: سرمایه شرکت از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده که ۱۵۰ میلیارد ریال آن از محل سود انباشته و ۶۵۰ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهام داران لحاظ شده است.

فرهنگیان افزود: در دومین همایش ناشران برتر، رایان افزا به عنوان دومین شرکت انتخاب شد. مواردی مانند نداشتن سابقه تخلف و ارائه گزارشات به موقع باعث کسب این عنوان شد.

مدیرعامل شرکت رایان هم افزا یادآور شد: طبق آخرین آمار نظرسنجی هایی که از مشتریان داریم، توانسته ایم ۸۵ درصد رضایت آنها را کسب کنیم. در بخش پشتیبانی حدود ۶۰ نفر نیرو داریم که بتوانیم در روند پاسخگویی سریع تر عمل کنیم.

وی در ادامه درباره برنامه های آتی شرکت اظهار داشت: برنامه های آتی شرکت رایان هم افزا به ۵ بخش اصلی تولید، پشتیبانی، مالی اداری، حاکمیت شرعی، عملیات فروش و بازاریابی تفکیک می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ