تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 139067

راه اندازی تماس تصویری بدون اینترنت در ایران

راه اندازی تماس تصویری بدون اینترنت در ایران
برای اولین بار در ایران، تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) توسط اپراتورهای اصلی راه‌اندازی شد و به گفته وزیر ارتباطات، این قابلیت به زودی در تمامی گوشی‌های موجود فعال خواهد شد.

به گزارش شهر بورس، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از راه‌اندازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در اپراتورهای اصلی کشور خبر داد. وی در پلتفرم ویراستی نوشت: در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار، زیرساخت‌های فنی و حقوقی لازم برای تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) در اپراتورهای اصلی فراهم شد. این امکان در برخی از گوشی‌های موجود در بازار فعال شده و مذاکراتی با سایر تولیدکنندگان گوشی در حال انجام است تا این قابلیت را نیز فعال کنند.

زارع پور همچنین به تاسیس معاونت توسعه شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات اشاره کرد و افزود: تشکیل شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات به مسئولیت وزیر و برگزاری 270 جلسه این شورا و شوراهای اقماری، به همراه تأمین منابع مالی و زیرساخت‌های حقوقی مربوطه، از اقدامات مهم در راستای تحقق شبکه ملی اطلاعات در این دوره بوده است.

منبع: اقتصادآنلاین

خبر مرتبط
اینترنت کشور چند روز قطع می شود؟
اینترنت کشور چند روز قطع می شود؟

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته هر نوع تقلب در کنکور را می توان کشف کرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ