تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۹
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کد خبر : 136554

شهر بورس گزارش می‌‎دهد؛

دو وام جدید بانک ملت برای مشتریان + جزئیات و نحوه دریافت

دو وام جدید بانک ملت برای مشتریان + جزئیات و نحوه دریافت
امروزه بانک‌ها با معرفی طرح‌های جدید، شرایط ویژه‌ای برای دریافت وام با نرخ بهره مناسب و بازپرداخت انعطاف‌پذیر برای مشتریان فراهم کرده‌اند؛ این تسهیلات به منظور تسهیل دسترسی به منابع مالی و حمایت از نیازهای مالی متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارش شهر بورس، بانک‌ها در تازه‌ترین اقدام خود برای حمایت از مشتریان، طرح‌های جدیدی معرفی کرده‌اند که هدف اصلی آن‌ها ارائه تسهیلات وام با شرایط ویژه است. این طرح‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دسترسی به منابع مالی را آسان‌تر کرده و نیازهای مالی مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده سازند.

بانک ملت نیز به تازگی طرح‌های جدیدی را معرفی کرده است که به مشتریان خود امکان دریافت تسهیلات وام با شرایط ویژه را می‌دهد. این طرح‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دسترسی به منابع مالی را آسان‌تر کرده و نیازهای مالی مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده می‌سازد.

طرح شایان بانک ملت

طرح تسهیلاتی با عنوان «شایان یک» یکی از این طراح‌ها است.  برای بهره مندی از مزایای این طرح مشتریان ابتدا باید نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت «شایان یک» و ایجاد معدل لازم اقدام کنند. پس از آن متناسب با دوره سپرده گذاری (از ۲ ماه تا ۶ ماه)، در صورت احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات شایان یک بهره مند شوند.

مزایای تسهیلات طرح شایان یک:

خبر مرتبط
جهش تولید مسکن با تسهیلات بانکی
جهش تولید مسکن با تسهیلات بانکی

تسهیلات بانکی در جهش تولید مسکن، با حمایت از پروژه‌های بزرگ، به کاهش بحران مسکن و افزایش توان خرید خانواده‌ها کمک کرده و مسیر خانه‌دار شدن را هموارتر کرده است.

امکان دریافت تسهیلات تا ۴.۵ برابر معدل حساب

امکان دریافت تسهیلات تا ۶ میلیارد ریال

امکان پرداخت تسهیلات خرد به معرفی‌شدگان

مشتریان مهان و پرسنل بیمه شده شرکت‌های ثبتی

مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات از ۱۲ ماه تا ۳۶ ماه

نرخ سود تسهیلات: ۱۴%، ۱۸%، ۲۳%

نحوه دریافت تسهیلات طرح شایان

اشخاص حقیقی: تمامی افراد حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت شایان یک(۰.۰۱%) در چارچوب شرایط طرح نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

اشخاص حقوقی: شرکت‌ها یا سازمان‌ها، می‌توانند نسبت به افتتاح حساب کوتاه مدت شایان یک(۰.۰۱%) اقدام کرده و مطابق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود را جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی تا سقف فردی ۳ میلیارد ریال به بانک معرفی کنند.

طرح نیک وام بانک ملت

براساس این طرح دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک، اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی با کسب امتیازات لازم از سپرده گذاری‌های خود می‌توانند از تسهیلات ویژه طرح نیک وام تا سقف سه میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

دوره معدل‌گیری این تسهیلات از چهار تا ۱۲ ماه و دوره بازپرداخت آن از یک تا سه سال تعیین شده و امتیاز آن برای اشخاص حقیقی قابل انتقال به نزدیکان شامل همسر، فرزندان، والدین، برادر و خواهر و برای اشخاص حقوقی قابل انتقال به پرسنل بیمه شده که حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می‌شود، است.

مشتریان فعلی بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه اقدام کنند و یا با استفاده از همراه بانک، مگابانک و سایر کانال‌های غیرحضوری خدمات بانک ملت، موجودی خود را افزایش دهند.

این طرح‌ها با توجه به شرایط اقتصادی و نیازهای متنوع مالی مشتریان طراحی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که با استقبال خوبی از سوی مشتریان بانک ملت مواجه شوند.

گزارش از ابوالفضل برجی مرندی

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات