تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
کد خبر : 90341

سهیلا نقی پور کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس؛

دلایل سبزپوشی بورس امروز

دلایل سبزپوشی بورس امروز
شاخص کل امروز ۴۵ هزار واحد رشد کرد تا امید به فعالان این بازار برگردد اما دلایل سبزپوشی بورس امروز چه بود؟ آیا این روند ادامه خواهد یافت؟

سهیلا نقی پور کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره دلایل سبزپوشی بورس امروز اظهار داشت: بازار سرمایه امروز رشد شارپی را شروع و ۴۵ هزار واحد رشد داشت و به عدد یک میلیون و ۹۹۳ هزارواحد رسید. همچنین در شاخص هموزن هم با رشد ۱۷ هزار واحدی همراه بود.

وی ادامه داد: قوی‌ترین صف‌های خرید در نماد خودرو بود ونمادهای فولاد، فملی،شپنا و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. اکثر سهم‌هایی که روزهای گذشته ریزش داشتنم امروز رشد خود را آغاز کردند که ارزش معاملات روز هم به بالای هفت هزار میلیارد تومان رسید.


بیشتر بخوانید؛ بورس هفته اول شهریور 1402 چه می شود؟


کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: همچنین در بازار فرابورس هم ارزش معاملات بالای ده هزار میلیارد تومان بود که می‌تواند نویددهنده بازگشت بازار سرمایه باشد. در حال حاضر اکثر نمادهایی که در کف قیمتی و ارزنده هستند، نیازمند یک خبر مثبت بودند که گزارش بلومبرگ درباره توافق نفتی ایران و آمریکا منتشر شد و همچنین آزادسازی پول‌ها بلوکه شده کمک کرد که بازار از این رکود فرسایشی نجات پیدا کند.

بورس هفته سوم آبان 1401 چه می شود؟

وی خاطرنشان کرد: بحث نرخ ارز هم همچنان در کانال چهل هزار تومانی ثابت مانده و از طرف دیگر بحث عقب نشینی دولت در نرخ خوراک پتروشیمی‌ها می‌توانند برای دیدن بازاری با نمادهای مثبت اثرگذار باشد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ