تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 153207

دلار ۱۰۰۰ تومان دیگر ارزان شد

دلار ۱۰۰۰ تومان دیگر ارزان شد
کاهش هزار تومانی دلار و افت ۶۵۰ تومانی یورو در بازار ارز؛ تعادل دوباره به بازار بازگشته و قیمت‌ها روند نزولی گرفته‌اند.

به گزارش شهر بورس، قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ مهرماه با کاهش ۱,۲۵۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال ششم بازگشت. در حال حاضر، اسکناس دلار در پله‌های ابتدایی کانال دوم از این کریدور در حال معامله است. تزریق درهم و سیاست‌های ارزپاشی بانک مرکزی باعث ایجاد تعادل در بازار ارز شد و به کاهش قیمت اسکناس‌های مهم کمک کرد. با توجه به سیگنال‌هایی که شب گذشته به بازارها ارسال شد و تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور، انتظار کاهش قیمت دلار در روز شنبه پیش‌بینی می‌شد.

کاهش قیمت درهم و یورو

قیمت درهم نیز امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی از کانال ۱۷ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد و به رقم ۱۶,۹۸۰ تومان بازگشایی شد. قیمت تتر نیز به‌طور مشابه با کاهش ۱,۲۵۰ تومانی به سطح ۶۲,۲۵۰ تومان رسید و هم‌راستا با دلار قرار گرفت. پوند انگلیس نیز با قیمت ۸۱,۰۹۰ تومان معامله شد که نشان‌دهنده کاهش ۵۰۰ تومانی بود. همچنین، قیمت یورو با افت ۶۵۰ تومانی به رقم ۶۷,۸۷۰ تومان رسید.

وضعیت دلار در مرکز مبادله و بازار آزاد

در معاملات امروز، حواله دلار در مرکز مبادله ارزی افزایش یافت و به کانال ۴۷ هزار تومان وارد شد. همچنین، اسکناس دلار در بازار آزاد با رقم ۶۱,۸۴۵ تومان معامله می‌شود و یورو نیز ۶۷,۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. تتر نیز با قیمت ۶۲,۹۰۰ تومان در بازار معامله می‌شود.

روز شنبه، اسکناس دلار با قیمت ۴۹,۸۲۳ تومان عرضه شد و افزایش ۱۰ تومانی را تجربه کرد، درحالی‌که حواله دلار نیز با قیمت ۴۷,۱۴۶ تومان عرضه شد و رشد ۱۴۳ تومانی داشت.

خبر مرتبط
تفاهم‌نامه آزادسازی ۶ میلیارد دلار منابع ارزی ایران در قطر امضا شد
تفاهم‌نامه آزادسازی ۶ میلیارد دلار منابع ارزی ایران در قطر امضا شد

تفاهم‌نامه آزادسازی ۶ میلیارد دلار از منابع ارزی ایران در قطر امضا شد و رئیس‌جمهور ایران در جریان سفر به جنوب خلیج‌فارس، شش سند همکاری مهم با قطر به امضا رساند.

منبع: اقتصاد ۱۰۰

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک صادرات