شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 11916

دلار به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت

به گزارش شهر بورس، دلار که از صبح روز گذشته در بازار آزاد روند افزایشی در پیش گرفته و پس از چند هفته پا به کانال ۲۶ هزار تومانی گذاشته بود، ساعاتی پیش بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشت. روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۶ هزار و

به گزارش شهر بورس، دلار که از صبح روز گذشته در بازار آزاد روند افزایشی در پیش گرفته و پس از چند هفته پا به کانال ۲۶ هزار تومانی گذاشته بود، ساعاتی پیش بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشت.

روز سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی ۲۰۰ تومان رشد کرد و به بهای ۲۶ هزار و ۵۰ تومان رسید. گذر از مرز ۲۶ هزار تومانی بعد از سه هفته، برای معامله‌گران فنی از اهمیت زیادی برخوردار بود چرا که میان فعالان بازار این باور وجود داشت که عبور از این مرز می‌تواند معامله‌گران جدیدی را تحریک کند تا به قصد کسب سود به بازار ارز وارد شوند و در موقعیت خرید قرار بگیرند.

پیش‌بینی می‌شد اگر صعود قیمت ادامه پیدا کند و معامله‌گران از کسب سود اطمینان پیدا کنند در بازار بمانند اما حالا با بازگشت دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی به احتمال زیاد این خریداران نیز از بازار خارج خواهند شد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان