تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 87926

سخنگوی اقتصادی دولت خبر داد:

دستور رئیس جمهور برای حمایت از صنایع بورسی

دستور رئیس جمهور برای حمایت از صنایع بورسی
وزیر اقتصاد از دستور رئیس جمهور برای حمایت از صنایع بورسی خبر داد. او گفت: آقای رئیسی به احیای اعتماد به سرمایه گذاری در کشور تاکید دارد.

به گزارش شهر بورس، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت از دستور رئیس جمهور برای حمایت از صنایع بورسی و پرهیز از تصمیماتی که منجر به بی اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی و صنایع بزرگ کشور می‌شود، خبر داد.

خاندوزی گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که در روزهای اخیر میان فعالان بازار سرمایه پیرامون سیاست‌هایی از قانون بودجه 1402 و تصمیمات دستگاه‌های اجرایی مانند نرخ سوخت اتفاق افتاده بود، طی جلسه‌ای با آقای رئیس جمهور این نگرانی‌ها مطرح شد.


بیشتر بخوانید: شوخی دولت با سرمایه مردم/ چرا اثر نرخ خوراک بر بورس خنثی نمی شود؟


وی ادامه داد: با توجه به تاکیدی که آقای رئیسی نسبت به احیای اعتماد به سرمایه گذاری در کشور داشتند، دستورات لازم صادر شد.

سخنگوی اقتصادی دولت یادآور شد: معاون اول رئیس جمهور، از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواستند، از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: با توجه به این دستور، چشم انداز صنایع بازار سرمایه امیدبخش خواهد بود. تا پایان سال 1402، فقط صنایع تولیدی بازار سرمایه حدود 600 هزار میلیارد تومان سود خالص تولید خواهند کرد که عدد قابل توجهی است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات