تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۴۹
کد خبر : 139863

شهر بورس گزارش می‌دهد؛

دریافت تسهیلات 50 میلیاردی در طرح الماس موسسه اعتباری ملل

دریافت تسهیلات 50 میلیاردی در طرح الماس موسسه اعتباری ملل
امکان دریافت تسهیلات 50 میلیاردی در طرح الماس موسسه اعتباری ملل برای رونق کسب و کار واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی فراهم شده است.

به گزارش شهر بورس، یکی از راه‌هایی که بسیاری از کسب و کارهای برای تامین نقدینگی خود به دنبال آن می‌روند دریافت تسهیلات از بانک‌ها و موسسات اعتباری است. بدون تسهیلات کمتر شرکت و کسب و کاری است که می‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

کدام بانک‌ها و موسسات تسهیلات کسب و کار دارند؟

اکثر بانک‌ها و موسسات اعتباری در طرح‌های مختلف نسبت به پرداخت تسهیلات کسب و کار اقدام می‌کنند. از جمله این بانک‌ها و موسسات بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک ملت، موسسه مالی و اعتباری ملل، بانک صادرات، بانک تجارت و… است.

شرایط هرکدام از بانک‌ها و موسسات برای پرداخت تسهیلات متفاوت است و برای آشنایی با نحوخ پرداخت، سود وام و اطلاعات بیشتر باید به سایت این بانک‌ها و موسسات مراجعه کرد اما معمولا سقف وام خود اشتغالی یا کسب و کاری که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند 200 میلیون تومان است که در شرایط فعلی عدد چندان بزرگی به نظر نمی‌رسد.

طرح الماس برای رونق کسب و کارها

موسسه اعتباری ملل هم در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی به تازگی طرحی را به طرح‌های تسهیلاتی خود اضافه کرده است. موسسه اعتباری ملل به منظور رونق کسب و کار واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی نسبت به ارائه طرح الماس ملل اقدام نموده است.

خبر مرتبط
پرداخت بیش از هزار میلیارد وام ازدواج در دو ماهه اول سال توسط «وملل»
پرداخت بیش از هزار میلیارد وام ازدواج در دو ماهه اول سال توسط «وملل»

موسسه اعتباری ملل با پرداخت بیش از هزار میلیارد وام ازدواج در دو ماهه اول سال یکی از موسسات پیشگام کشور در امر پرداخت تسهیلات ازدواج محسوب می‌شود.

تسهیلات طرح الماس به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

در طرح الماس ملل به اشخاص دارای مجوز فعالیت اقتصادی که در موسسه اعتباری ملل حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت دارند بر اساس کارکرد حساب سه ماهه تسهیلات مرابحه پرداخت می گردد.


بیشتر بخوانید: سودآوری بی سابقه موسسه اعتباری ملل در سال 1402


در این طرح امتیاز ویژه ای برای صاحبان کسب و کاری که حساب متصل یه پایانه های فروشگاهی(pos) دارند و همچنین برای متخصصین(گروه پزشکی و غیر پزشکی) از جمله افزایش امتیاز میانگین و تسهیل در وثایق، تضامین مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

سقف تسهیلات در طرح الماس

در طرح الماس موسسه اعتباری ملل کسب و کارها بر اساس کارکرد سه ماهه خود تسهیلات دریافت می‌کنند اما سقف این تسهیلات مرابحه 50 میلیارد ریال است.

افرادی که در موسسه اعتباری ملل حساب داشته و از آن استفاده می‌کنند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طرح الماس می‌توانند به نشانی www.melalbank.ir و یا شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ علاوه بر تسهیلات کسب و کار، موسسه اعتباری ملل نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ودیعه مسکن و دیگر تسهیلات نیز اقدام می‌کند.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ