تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۵۶
کد خبر : 137884

درآمد شبانه ترکیه از گردشگران خارجی/ بلیط ورودی 5 هزار لیری!

درآمد شبانه ترکیه از گردشگران خارجی/ بلیط ورودی 5 هزار لیری!
برای اولین بار، کاخ توپکاپی استانبول شرایط بازدید شبانه را فراهم کرده و بازدیدکنندگان می‌توانند از آثار و دیدنی‌های جذاب این کاخ در ساعات شب بهره‌مند شوند.

به گزارش شهر بورس، کاخ توپکاپی استانبول شرایط بازدید شبانه گردشگران را فراهم کرده است. برای اولین بار در تاریخ ۳۰ ژوئن، این کاخ درهای خود را شب‌ها به روی بازدیدکنندگان باز کرد. بازدیدها هر شنبه شب از ساعت ۹ تا ۱۱ شب برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان در دو گروه به تماشای کاخ می‌پردازند.

در طول این تور، بازدیدکنندگان می‌توانند از اتاق شورای امپراتوری (Divan-i Humayun)، دادگاه امپراتوری (Kubbealti) و گالری ساعت‌های قصر واقع در حیاط دوم دیدن کنند. همچنین بخش‌هایی از حرامسرا، اتاق تدارکات، اتاق بقاع متبرکه، عمارت فاتح و نمایشگاه خزانه‌داری در حیاط سوم کاخ توپکاپی نیز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. در این تور، آثار مشهور جهان از جمله الماس خاشقجی، خنجر توپکاپی و تخت طلایی نیز به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این تور، نمای شهر از باغ آلاچیق‌ها در آخرین حیاط کاخ است که در اولین تور شبانه کاخ مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

قیمت بلیط تورهای شبانه با قیمت بازدید روزانه متفاوت است. هزینه بازدید شبانه برای شهروندان ترکیه ۱,۰۰۰ لیر و برای گردشگران خارجی ۵,۰۰۰ لیر تعیین شده است.

خبر مرتبط
زمان تحویل شاسی بلند جدید ایران خودرو اعلام شد
زمان تحویل شاسی بلند جدید ایران خودرو اعلام شد

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو گفت: تجاری سازی خودرو - ری‌را - از امروز آغاز شده و این خودرو پائیز امسال تحویل مشتریان می‌شود.

منبع: کجارو

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ