تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 157023

درآمد تپسی در مهر ۱۴۰۳ بیش از دو برابر مهر ۱۴۰۲/ ۱۱۵ درصد رشد در درآمدهای استارتاپ فرابورسی

درآمد تپسی در مهر ۱۴۰۳ بیش از دو برابر مهر ۱۴۰۲/ ۱۱۵ درصد رشد در درآمدهای استارتاپ فرابورسی
درآمد ماهانه تپسی در مهر ۱۴۰۳ با رشدی قابل توجه به ۱۸۵ میلیارد تومان رسید که نشان‌دهنده افزایش ۱۱۵ درصدی نسبت به مهر ۱۴۰۲ است.

به گزارش شهر بورس، گزارش عملکرد ماهانه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در کدال منتشر شد که آمارهای ثبت شده حاکی از رشد چشمگیر درآمدهای تپسی در مهر 1403 است. تپسی طی این دوره یک ماهه موفق به ثبت درآمد 185 میلیارد و 906 میلیون تومان شده که در مقایسه با درآمد 86 میلیارد و 537 میلیون تومانی همین دوره در سال گذشته، رشدی معادل 115 درصد را نشان می‌دهد.

در جزئیات این گزارش آمده است که کمیسیون دریافتی از سفیران در مهر 1403 به 181 میلیارد تومان رسیده است، در حالی که این رقم در مهر 1402 حدود 83 میلیارد تومان بود. همچنین، درآمد سرویس تلفنی نیز از دو میلیارد و 500 میلیون تومان در مهر 1402 به سه میلیارد تومان افزایش یافته است.

یکی از نکات قابل توجه این گزارش، رشد در بخش راه‌اندازی مجدد است که در مهر 1403 به 352 میلیارد تومان رسیده و افزایش چشمگیری نسبت به رقم 192 میلیارد تومانی سال گذشته نشان می‌دهد. علاوه بر این، تپسی در این دوره موفق به شناسایی سایر درآمدهای عملیاتی به ارزش 362 میلیارد تومان شده که در گزارش عملکرد سال گذشته، چنین رقمی به ثبت نرسیده بود.

در مجموع، عملکرد تپسی در مهر 1403 نشان از افزایش قابل توجه درآمدهای عملیاتی دارد و حاکی از تقویت جایگاه این شرکت در بازار و افزایش توانمندی در کسب درآمدهای متنوع است.

خبر مرتبط
تپسی‌فود برای کاربران سوپراپلیکیشن تپسی در شیراز فعال شد
تپسی‌فود برای کاربران سوپراپلیکیشن تپسی در شیراز فعال شد

تپسی‌فود، سرویس سفارش آنلاین غذای تپسی، پس از موفقیت در مشهد، فعالیت خود را در شیراز آغاز کرد.

بر اساس گزارش فعالیت تپسی در مهرماه، این شرکت به نقطه اوجی در تاریخ درآمدهای ماهانه‌اش دست یافت. در مهرماه ۱۴۰۳، این شرکت با ثبت ۱۸۵ میلیارد و ۹۰۶ میلیون تومان، رکورد بالاترین درآمد ماهانه خود را شکست. این در حالی است که پیش از این، بالاترین میزان درآمد تپسی در تیرماه ۱۴۰۳ رقم خورده بود که توانست ۱۸۳ میلیارد تومان درآمدزایی کند، اما مهرماه امسال گامی فراتر برداشت و رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد.

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون