صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 15528

خودروسازان فروش فوق العاده را متوقف کردند

به گزارش شهر بورس، هرچند پیش‌فروش‌ها، همچنان در جریان است؛ اما عرضه کوتاه‌مدت در قالب فروش فوق‌العاده خودرو فعلا متوقف مانده است که یکی از عمده دلایل آن می‌تواند نارضایتی خودروسازان نسبت به قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت باشد. تعلیق «فروش فوق‌العاده» خودرو؟ با گذشت دو هفته از اعمال افزایش ۹ درصدی قیمت خودرو، دو

به گزارش شهر بورس، هرچند پیش‌فروش‌ها، همچنان در جریان است؛ اما عرضه کوتاه‌مدت در قالب فروش فوق‌العاده خودرو فعلا متوقف مانده است که یکی از عمده دلایل آن می‌تواند نارضایتی خودروسازان نسبت به قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت باشد.

تعلیق «فروش فوق‌العاده» خودرو؟

با گذشت دو هفته از اعمال افزایش ۹ درصدی قیمت خودرو، دو شرکت بزرگ خودروساز کشور با انتقاد از نحوه قیمت‌گذاری بهاره، فروش فوق‌العاده خود را متوقف کرده‌اند.

هر چند پیش‌فروش‌ها در راستای تامین نقدینگی در این شرکت‌ها، همچنان در جریان است اما عرضه کوتاه‌مدت در قالب فروش فوق‌العاده فعلا متوقف مانده که یکی از عمده دلایل آن می‌تواند انتقاد تولید‌کنندگان نسبت به نحوه قیمت‌گذاری خودرو از سوی شورای رقابت باشد.

این شورا دو هفته پیش اعلام کرد که با توجه به تورم فصل زمستان سال گذشته، شرکت ایران‌خودرو مجاز به افزایش قیمت ۲/ ۸ درصدی محصولات خود و شرکت سایپا نیز مجاز به افزایش ۹/ ۸ درصدی خواهد بود.

میزان درصد افزایش قیمت خودرو به مذاق خودروسازان خوش نیامد چراکه آنها تاکید داشتند اعمال این میزان افزایش قیمت به معنای تداوم زیان‌دهی در تولید شرکت‌های تولید‌کننده است.

منبع: دنیای‌اقتصاد

آخرین اخبار اقتصادی را در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام شهر بورس بخوانید

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان