تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 151168

خرید خودرو از کارخانه؛ چرا به لاتاری تبدیل شده است؟

خرید خودرو از کارخانه؛ چرا به لاتاری تبدیل شده است؟
نماینده مجلس از شیوه عرضه خودرو در کشور انتقاد کرد و گفت که خرید خودرو با قیمت کارخانه به نوعی به لاتاری تبدیل شده است.

به گزارش شهر بورس، علیرضا سلیمی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، از تاخیر در اجرای قانون واردات خودرو انتقاد کرد و اظهار داشت که این تاخیر آسیب‌های زیادی به بازار خودرو وارد کرده است. سلیمی بر لزوم رقابت بین خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودروهای خارجی تأکید کرد و گفت: «ما به حمایت از تولید داخلی اعتقاد داریم، اما رقابت با محصولات خارجی باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی خواهد شد.»

وی با اشاره به تخصیص یک میلیارد دلار ارز برای واردات خودرو، این اقدام را گامی رو به جلو دانست و ابراز امیدواری کرد که این تصمیم به بهبود وضعیت بازار خودرو و تأثیر مثبت بر زندگی مردم منجر شود. او تأکید کرد که واردات خودرو نباید به‌صورت قطره‌چکانی انجام شود، بلکه باید به گونه‌ای باشد که بازار را ساماندهی کند.

سلیمی همچنین از شیوه عرضه خودرو در کشور به‌شدت انتقاد کرد و گفت: «شرکت‌های خودروساز از مردم پول دریافت می‌کنند، اما بعد از ماه‌ها تأخیر و بدون اطلاع دقیق از وضعیت خودرو، آن را تحویل می‌دهند. خرید خودرو با قیمت کارخانه به نوعی شبیه لاتاری شده و این وضعیت باید هرچه سریع‌تر ساماندهی شود.»

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات