شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 11710

خبر خوب برای سهامداران شستا / ساختمان باشگاه پرسپولیس توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با توجه به بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا، ساختمان باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه سند آن به نام این فدراسیون است، توقیف شده است. (باشگاه خبرنگاران) یک سال و دو ماه از قرض دومیلیون یورویی فدراسیون فوتبال از شستا برای پرداخت اقساط قرارداد مارک ویلموتس می‌گذرد. پس از

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با توجه به بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا، ساختمان باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه سند آن به نام این فدراسیون است، توقیف شده است. (باشگاه خبرنگاران)

یک سال و دو ماه از قرض دومیلیون یورویی فدراسیون فوتبال از شستا برای پرداخت اقساط قرارداد مارک ویلموتس می‌گذرد. پس از پیگیری‌های حقوقی شستا و در فرآیند رسیدگی به این پرونده در مجتمع قضایی شهید صدر تهران، فدراسیون فوتبال به علت پرداخت نکردن مطالبات خود به شستا محکوم و حکم توقیف اموال این فدراسیون در اوایل تابستان صادر شده بود.

اخیرا اخباری هم مبنی بر این منتشر شده بود که ساختمان فدراسیون فوتبال به علت بدهی به شرکت شستا به مزایده گذاشته می‌شود. ساختمان تیم پرسپولیس هم متعلق به فدراسیون فوتبال است و حالا با اعلام این خبر سرخپوشان پایتخت ساختمان تیم خود را از دست می‌دهند.

این خبر را قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی را هم تایید کرد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: ماجرای مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شستا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان