تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر : 137191

اختلاف عمیق میان قالیباف و جلیلی

اختلاف عمیق میان قالیباف و جلیلی
حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با تاکید بر اینکه سعید جلیلی قادر به نمایندگی اصولگرایان نیست، اعلام کرد که پیروزی پزشکیان در انتخابات نزدیک است.

به گزارش شهر بورس، حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، اظهار داشت که سعید جلیلی نه تنها نتوانسته است اصولگرایان را نمایندگی کند، بلکه قادر به انجام این کار در آینده نیز نخواهد بود. وی افزود: اختلاف نظر بین حامیان قالیباف و جلیلی بسیار عمیق‌تر از شکاف میان اصلاح‌طلبان و جلیلی است.

مرعشی همچنین تاکید کرد که پزشکیان در مرحله اول انتخابات عملکرد برجسته‌ای داشته و مردم ایران به استقرار یک دولت ملی و فراگیر نیاز دارند. او امیدوار است که با اتحاد اصولگرایان میانه و اصلاح‌طلبان و حمایت آراء خاموش، پزشکیان بتواند پیروزی را از آن خود کند.

مرعشی در ادامه به نکات زیر اشاره کرد:

درخشش پزشکیان در مرحله اول انتخابات

حسین مرعشی با ابراز خوشحالی از درخشش پزشکیان در مرحله اول انتخابات، تصریح کرد که این موفقیت با حدود یک میلیون تفاوت آراء حاصل شده و ائتلافی بزرگ از اصولگرایان میانه و اصلاح‌طلبان شکل گرفته است. او افزود: این ائتلاف، به همراه حمایت آراء خاموش، می‌تواند سرنوشت انتخابات را به نفع پزشکیان تغییر دهد.

خبر مرتبط
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا
کارزار درخواست ورود قوه قضائیه به موضوع نامزد‌های پوششی + لینک امضا

رئیس سازمان ملی کارآفرینی ایران از طرف کلیه مردم ایران با ایجاد کارزاری از رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا به موضوع نامزد‌های پوششی و صوری ورود کند.

نیاز کشور به دولت ملی و فراگیر

مرعشی تاکید کرد که ملت ایران به استقرار یک دولت ملی و فراگیر نیاز دارند و از تنگ‌نظری و تندروی باید دوری کنند. وی اظهار داشت: پزشکیان متعهد به تشکیل چنین دولتی است و پیروزی نزدیک است. او از همه دوستان ستادی خواست که با استواری و نشاط سیاسی بالا، گام آخر را بردارند.

اختلاف عمیق میان قالیباف و جلیلی

مرعشی اشاره کرد که اختلاف نظر میان حامیان قالیباف و جلیلی بسیار عمیق‌تر از شکاف میان اصلاح‌طلبان و جلیلی است. وی افزود: اگر جلیلی توانسته بود اصولگرایان را نمایندگی کند، می‌توانست در مرحله اول این کار را انجام دهد، اما اکنون در مرحله دوم بسیار ضعیف‌تر ظاهر خواهد شد.

رأی‌دهندگان و نقش آن‌ها در انتخابات

مرعشی تاکید کرد که رأی مرحله اول و تفاوت معنی‌دار بین آراء پزشکیان و جلیلی نشان‌دهنده نیاز کشور به مسیر میانه‌روی، خردورزی و استقرار دولت ملی و فراگیر است. وی افزود: کسانی که در مرحله اول وارد انتخابات نشدند، با یک رأی بسیار تعیین‌کننده در جمعه آینده می‌توانند به این هدف کمک کنند.

مرعشی اظهار داشت که صحنه انتخابات اکنون کاملاً شفاف شده و تفاوت‌های معنی‌دار بین پزشکیان و جلیلی آشکار است. او با اشاره به انتخابات آمریکا و احتمال روی کار آمدن ترامپ، گفت: مردم ایران فرصت دارند که ایران را به حاشیه امن هدایت کنند.

منبع: جماران

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ