تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 139921

جهش ۱۸۲ درصدی سود عملیاتی تکیمیا؛ نگاهی به عوامل رشد

جهش ۱۸۲ درصدی سود عملیاتی تکیمیا؛ نگاهی به عوامل رشد
شرکت تامین سرمایه کیمیا (تکیمیا) با انتشار گزارشی در سامانه کدال، از رشد 182 درصدی سود عملیاتی خود در سه ماهه نخست سال مالی 1403 خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت تامین سرمایه کیمیا با نماد تکیمیا، طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال به دلایل تغییرات چشمگیر در سود عملیاتی خود پرداخته است. این شرکت توانسته در دوره مالی سه ماهه منتهی به 31 خرداد 1403، سود عملیاتی خود را به میزان 182 درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش دهد.

بر اساس این اطلاعیه، تامین سرمایه کیمیا با اخذ مجوزهای جدید برای فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کیمیا و بخشی فلزات کیمیا، تغییرات مهمی در ساختار مدیریتی صندوق بازارگردانی صنعت مس و همچنین انعقاد قراردادهای جدید خدمات مالی و تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق بدهی جدید ایجاد کرده است. این تغییرات منجر به افزایش 5200 درصدی درآمد ارائه خدمات شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شده است.

علاوه بر این، فروش واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله و بهره‌گیری بهینه از منابع مالی در دسترس، افزایش 113 درصدی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها را به دنبال داشته است. مجموع این اقدامات موجب شد تا تامین سرمایه کیمیا در دوره سه ماهه ابتدایی سال مالی جاری، عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد.

با توجه به این موفقیت‌ها، تامین سرمایه کیمیا توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیگران مهم در بازار سرمایه کشور مستحکم‌تر کند و روند صعودی خود را ادامه دهد. این شرکت با تکیه بر استراتژی‌های هوشمندانه و استفاده از فرصت‌های بازار، توانسته است نتایج قابل توجهی را به دست آورد و رضایت سهامداران خود را جلب کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ