تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۱۷
کد خبر : 135218

ثبت‌ درخواست سرویس مدارس در سامانه سپند تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد

ثبت‌ درخواست سرویس مدارس در سامانه سپند تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد
سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای از تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه سال تحصیلی جدید در سامانه سپند تا ۱۵ تیر ماه خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای از تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه سال تحصیلی جدید در سامانه سپند تا ۱۵ تیر ماه خبرداد.

در متن این اطلاعیه آمده است، بر اساس ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزان، والدین باید تا ابتدای تیرماه نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام می کردند ولی بنا به درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که با توجه به تغییر و جابجایی مدارس دانش آموزان خود، موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده‌اند زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

لذا از تمامی والدین محترم دانش آموزان درخواست می شود در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سپند به آدرس (irtusepand.ir ) نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

لازم به توضیح است که شهروندان محترم درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند در اوقات اداری با شماره تلفن (۳۴۷۶۱۰۰۱ داخلی ۲۰۲ امور شرکت های سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز) تماس حاصل کنند.

خبر مرتبط
ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی
ضرورت استعلام از شهرداری قبل از انجام معاملات ملکی

معاون معماری وشهرسازی شهرداری منطقه ۳ تبریز از شهروندان خواست قبل از انعقاد قرارداد، قولنامه و انجام هر گونه معامله ملک با کسب استعلام از این منطقه از وضعیت کاربری زمین آگاه شوند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ