تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 88474

تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنعتی مناطق محروم

تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنعتی مناطق محروم
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنعتی مناطق محروم از جمله سیاستهای مهم صمت در دولت سیزدهم است.

به گزارش شهر بورس به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی محمدجعفرعظمایی با بیان اینکه بالغ بر 70 درصد تعداد جوازهای ایجادی و توسعه صنعتی در دو سال گذشته برای خارج از مرکز استان و در دیگر شهرستانها صادر شده است؛ افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۴۵۰۰ فقره جواز تاسیس ایجادی برای شروع کسب و کار در حوزه صنعت صادر گردیده که نشان از علاقه مندی به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان است.

وی ادامه داد: در همین مدت تعداد ۳۳۰ فقره جواز توسه‌ای برای ارتقای ظرفیت و تنوع محصولات برای توسعه واحدهای صنعتی موجود صادر شده است که حاکی از علاقمندی صنایع موجود به افزایش ظرفیت و تنوع محصولات و توسعه فعالیتهای صنعتی در استان است.

عظمایی گفت: استان با دارابودن 2900 طرح ایجادی و توسعه ای در دست اجرا و دارای پیشرفت فیزیکی بالا در داخل و خارج شهرکهای صنعتی، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.


دست هایی مانع عملیاتی شدن دستور رئیسی برای آذربایجان هستند


مدیرکل صمت آذربایجان شرقی تصریح کرد: در صورت تامین مالی از سوی بانکها برای خرید ماشین آلات و تجهیز خطوط تولید و همچنین تامین زیرساختها نظیر انرژی، امکان به بهره برداری رسیدن حداقل 500 طرح صنعتی با پیش بینی اشتغال 12 هزار نفر تا پایان سال فراهم می شود.

وی اضافه کرد: عمده گروه های صنعتی این تعداد طرح، شامل صنایع غذایی، پلاستیک و شیمیایی، صنایع فلزی و نساجی است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات