شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
کد خبر : 46532
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توافق وین به نفع اقتصاد و بازار سرمایه است/ بورس هفته آینده چه می شود؟ بسته هستند

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

توافق وین به نفع اقتصاد و بازار سرمایه است/ بورس هفته آینده چه می شود؟

توافق وین به نفع اقتصاد و بازار سرمایه است/ بورس هفته آینده چه می شود؟

پیمان شوریابی، کارشناس بازار سرمایه سناریوهای پیش روی بازار سرمایه در هفته آینده را بررسی کرد؛ اما بورس هفته آینده به چه سمتی خواهد رفت؟

پیمان شوریابی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: پس از رشد بورس در روزهای گذشته، برای تشکیل یک کف قابل قبول نیاز به اصلاح شاخص کل تا محدوده یک میلیون و 350 هزار واحد احساس می شود.

وی افزود: پس از یک اصلاح جزئی، پیش‌بینی می شود تا اواخر سال جاری روند رو به رشدی را تجربه کنیم. بهترین حالت برای آغاز روند رو به رشد بازار، اصلاح در روزهای آینده است که احتمال دارد کمی طولانی باشد. از طرفی دیگر هم ممکن است روز شنبه هفته آینده خریداران قوی ظاهر شوند و اجازه اصلاح به بازار ندهند. اصلاح در بازار در این مقطع، برای کلیت بازار هم خوب است.

 

توافق وین به نفع اقتصاد و بازار سرمایه است - بورس

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تأثیر مذاکرات برجام بر روی بورس، خاطرنشان کرد: مذاکرات وین به انجام اصلاح در بازار کمک می‌کند تا سپس رشد بازار آغاز شود. اگر مذاکرات به نتیجه برسد، برای اقتصاد و بورس اتفاق خوبی است و به صنایع کشور کمک شایانی خواهد کرد. در صورتی که توافق اتفاق نیفتد، شاید در ابتدا برای بورس خبر مثبتی تلقی شود، اما اصلاً اتفاق خوبی به حساب نمی‌آید.

شوریابی در پاسخ به این سؤال که «شاخص کل در پایان سال در چه سطحی قرار می‌گیرد؟»، گفت: پیش‌بینی می شود شاخص کل در پایان سال بتواند در محدوده یک میلیون و 550 تا یک میلیون و 650 هزار واحد قرار بگیرد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان