تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 143995

تغییر ساعت کاری ادارات در ۱۷ و ۱۸ مردادماه

تغییر ساعت کاری ادارات در ۱۷ و ۱۸ مردادماه
مدیرکل مدیریت بحران از تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه خبر داد.

به گزارش شهر بورس، مدیرکل مدیریت بحران از تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای هفدهم و هجدهم مردادماه خبر داد. این تعطیلی به منظور کاهش خطرات ناشی از گرما و مدیریت مصرف انرژی اعمال می‌شود.

تعطیلی ادارات اصفهان

با توجه به شرایط کنونی و با دریافت مجوزهای لازم، تصمیم گرفته شد که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه، تمامی ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و به صورت دورکار فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید کرد که رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه فرابنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در این روزها ضروری است.

تغییر ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که ساعات کاری تمامی مراکز دولتی از روز شنبه ۱۳ مردادماه تا پنجشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود. این تصمیم به منظور کاهش مصرف برق و حمایت از بخش صنعت و کشاورزی اتخاذ شده است.

خبر مرتبط
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟
تنش های نظامی در منطقه؛ دلار به کدام سمت می تازد؟

تنش‌های نظامی در منطقه و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، دیروز منجر به رشد قیمت دلار تا محدوده ۶۱هزارو ۶۰۰تومان شد با این حال این روند ادامه نداشت و درنهایت قیمت هر دلار آمریکا در آخرین ساعت معاملات به محدوده ۶۱هزارو ۲۰۰تومان عقب‌نشینی کرد.

در این اطلاعیه آمده است که دستگاه‌های خدمات رسان درمانی و نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند، از این تغییرات مستثنی خواهند بود و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

کاهش ساعات کاری ادارات یزد

محمد حسین پارسائیان، در رابطه با کاهش ساعات کاری ادارات در استان یزد، اعلام کرد که از شنبه ۱۳ مرداد تا پنجشنبه ۱۸ مردادماه، ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود. این تصمیم به دلیل تداوم گرمای هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده است.

وی افزود که هفته گذشته، ساعات کاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ بود که باعث کاهش ساعت کاری کارمندان شده بود، اما در این هفته، ساعات کاری ۶ تا ۱۲ شامل ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواهد بود و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مانند قبل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات