تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
کد خبر : 64984

تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل

تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل

مجمع عمومی بورس، تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان را تایید کرده و به آن اختیارات مستقل داده است.

به گزارش شهر بورس، تشکیل شرکت مس آذربایجان از خواسته های مردم آذربایجان است از این رو نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل خبر داده است.

بر اساس گزارش بازار،نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تشکیل هلدینگ مستقل شرکت مس آذربایجان خبر داد و گفت: مجمع عمومی بورس، تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل را تایید کرده است.

محمد حسین فرهنگی در خصوص آخرین خبرها از تشکیل شرکت مس آذربایجان اظهار کرد: با نظر مجمع عمومی بورس این شرکت به دلیل وجود سهامداران دولتی و غیردولتی چون سهام عدالت و شستا و حتی سهامداران حقیقی در مجموعه شرکت ملی مس به صورت هلدینگ تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: مجمع عمومی بورس تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل را تایید کرده که البته یک سری مشکلات این شرکت مربوط به بورس و برخی نیز مربوط به شرکت ملی مس است.


بیشتر بخوانید:فساد مالی مدیرعامل انرژی هلدینگ شستا


فرهنگی تصریح کرد: در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس و رئیس سازمان بورس در کمیسیون صنایع در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با مس آذربایجان بحث و تصمیم گیری شد و آنچه زمان بر و عامل تاخیر در تشکیل شرکت مس آذربایجان است به بحث تجدید ارزیابی بورس و مشخص شدن سهم هر یک از سهامداران مربوط می شود.

نماینده مردم‌ تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: طبق وعده هایی که در این جلسات داده شده، همچنان پیگیر تشکیل شرکت مس آذربایجان هستیم و بر روی موضوعات و ابعاد مختلف تحقق این خواسته مردم آذربایجان کار می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ