تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 127577

تحقق ۸۵ درصدی درآمد فروردین ماه سالجاری نسبت به بودجه ماهانه

تحقق ۸۵ درصدی درآمد فروردین ماه سالجاری نسبت به بودجه ماهانه
شهردار منطقه۹ تبریز از کسب مقام نخست جذب درآمد فروردین ماه نسبت به تحقق بودجه ماهانه در بین مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، اکبر دنیادوست، شهردار این منطقه، با اعلام این خبرگفت: موفقیت در جذب حداکثری درآمدهای نقدی و غیر نقدی نسبت به بودجه مصوب و پیش بینی شده فروردین ماه، به میزان ۸۵ درصد و کسب مقام نخست جذب بودجه ماهانه در بین مناطق دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز در اولین ماه سال، نشان از عزم راسخ شهرداری منطقه۹ جهت تحقق حداکثری اهداف پیش بینی شده بمنظور مدیریت بهینه امورات در سال جاری است.

شهردار منطقه ۹، اظهار کرد: این میزان از پیشرفت در جذب درآمد ماهانه فروردین ماه، افزون بر الطاف الهی، مرهون افزایش میزان تقاضا برای صدور پروانه های ساختمانی، افزایش اخذ عوارض متعدد و مختلف مرتبط در حوزه شهرسازی و معماری و نیز عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های عمرانی است.

دنیادوست در پایان، با تأکید بر این نکته اساسی، که جذب حداکثری درآمد منطقه ۹، باید در به حرکت درآوردن و شتاب بخشی چرخه عملیات فنی و عمرانی و اجرایی منطقه مؤثر واقع شود، اظهار امیدواری کرد: این روند رو به رشد، تأثیرات خوب و خاص خود را در مسیر رفاه و توسعه و آبادانی منطقه به نمایش بگذارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات