تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
زمان مطالعه: 4 دقیقه
کد خبر : 151831

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز:

تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی رونمایی می‌شود

تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی رونمایی می‌شود
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز از رونمایی تجهیزات سنگین جدید این سازمان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش شهر بورس، سعید صالح‌نیا، مدیرعامل سازمان شهرداری تبریز، به مناسبت روز آتش‌نشانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی یکی از پرجمعیت‌ترین زیرمجموعه‌های شهرداری تبریز محسوب می‌شود. بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۸۰ میلیارد تومان بود و توانستیم با تلاش همکاران به تحقق حداکثری این بودجه دست یابیم. همچنین، عملکرد ۶ ماهه نخست امسال به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: کارگروهی در استان برای پایش ساختمان‌های ناایمن وجود دارد که سازمان آتش‌نشانی یکی از اعضای این کارگروه است. وظیفه این کارگروه، ثبت مکتوب موضوعات ایمنی و ابلاغ دستورالعمل‌های ایمنی به مدیران ساختمان‌ها است.

صالح‌نیا در ادامه گفت: یکی از گروه‌های تخصصی ما، گروه غواصی است که با توجه به حوادث غرق‌شدگی، نیروهای آموزش‌دیده ما به امدادرسانی می‌پردازند. این گروه دارای مدارک بین‌المللی است و به سطح بالای جهانی دست یافته‌ایم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود تأکید کرد: اخیراً دوره آموزشی با حضور ۷۰۰ آتش‌نشان در سطح شمال‌غرب کشور برگزار شده است. همچنین، دوره‌های مدیریت استرس و پیشگیری از سرطان برای نیروها و خانواده‌های آنان برگزار شده است.

خبر مرتبط
ظرفیت وجودی شهریار می‌تواند تبریز را به‌عنوان یک شهر فرهنگی به دنیا معرفی کند
ظرفیت وجودی شهریار می‌تواند تبریز را به‌عنوان یک شهر فرهنگی به دنیا معرفی کند

رییس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز گفت: ظرفیت وجودی شهریار می‌تواند تبریز را به‌عنوان یک شهر فرهنگی به دنیا معرفی کند چراکه یکی از ویژگی‌ شهرهای فرهنگی، موزه‌ها، چاپ کتاب، اجرای نمایش و دیگر رویداد فرهنگی است.

صالح‌نیا اضافه کرد: کل عملیات‌های حریق و نجات در ۶ ماهه نخست سال، ۳۲۸۴ مورد بوده است که عمده این عملیات‌ها مربوط به حریق در مجتمع‌های مسکونی، خودروها و ضایعات انبارشده بوده است. عدم ایمنی آسانسورها نیز بخش قابل توجهی از عملیات‌های ایمنی را به خود اختصاص داده است. متأسفانه، در این مدت ۵۱ نفر فوت کرده و ۲۳۲ نفر مصدوم شده‌اند که خوشبختانه هیچ فوتی از سوی نیروهای سازمان نداشتیم.

وی افزود: در ۱۵ سال اخیر، هیچ‌گونه ماشین‌آلات سنگین جدیدی به سازمان آتش‌نشانی اضافه نشده و این موضوع در کیفیت عملیات‌های ما تأثیر منفی گذاشته بود. اما در دو سال اخیر تجهیزات جدیدی به این سازمان اضافه شد که بخشی از این تجهیزات هفته آینده رونمایی می‌شود.

صالح‌نیا در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز مانیتورینگ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز در خاقانی افتتاح شده است که دومین مرکز نیز برای مانیتورینگ شرق تبریز در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: ۲۴ خط آنلاین سازمان به صورت شبانه‌روزی در اختیار شهروندان است که خوشبختانه تمامی شهروندان نیز همواره همکاری خوبی با ما داشتند و خوشبختانه مزاحمت تلفنی مبنی بر آدرس دهی اشتباه شاهد نبودیم.

تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی رونمایی می‌شود

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات