تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 132519

تاکید مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان بر روند بهبود فعالیت های تولیدی

تاکید مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان بر روند بهبود فعالیت های تولیدی
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان در بازدید از کارخانه آهک هیدراته اهر بر روند بهبود فعالیت های تولیدی در راستای افزایش بهره وری و تسریع در تکمیل طرح های توسعه، همگام با شعار سال تأکید کرد.
به گزارش شهر بورس، عظمایی در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه آهک هیدراته اهر با اشاره بر تاکیدات و پیگیری های مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص طرح های توسعه گفت: تکمیل طرح های توسعه لازمه تحقق جهش در تولید خواهد بود که با توجه به گزارشات مربوط به زمانبندی و عملیات اجرایی فاز ۲ این کارخانه و تلاش و همت مستمر کارکنان و پیمانکار، با بهره برداری در موعد مقرر آن گام اساسی در زمینه تحقق شعار سال در این پروژه را شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان با تاکید بر اهمیت چابک سازی و حرکت در مسیر سودآوری بعنوان عامل تضمین حیات هر مجموعه تولیدی افزود: در این راستا باید برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت در راستای فروش محصول نهایی کارخانه آهک هیدراته سنجیده و با اقداماتی چون برندینگ و بازاریابی به دنبال توسعه این مجموعه در فازهای بعدی بود.
گفتنی است مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان قبل از جلسه با مدیران آهک هیدراته، از معدن مس مزرعه اهر و خط تولید آن نیز بازدید نمود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ