تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۴۹
کد خبر : 144673

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی بیمه تجارت نو:

تأیید افزایش سرمایه بیمه تجارت نو/ روند سودسازی «بنو» ادامه دارد

تأیید افزایش سرمایه بیمه تجارت نو/ روند سودسازی «بنو» ادامه دارد
جواد آرونی کاشانی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی بیمه تجارت نو گفت: افزایش سرمایه ما به تایید سازمان بورس رسیده و در دو مرحله شامل ۱۵۰ درصد از ۶۰۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تایید شده که امیدواریم در آینده نزدیک سهام بنو هم وضعیت مطلوبی داشته باشد.

جواد آرونی کاشانی، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی بیمه تجارت نو در گفت‌وگو با شهر بورس اظهار داشت: وضعیت بازار سرمایه در سهام بنو نیز تاثیر گذاشته و قیمت‌ها تقریباً پایین است، اما ما حتما وضعیت خوبی را در آینده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه ما به تایید سازمان بورس رسیده و در دو مرحله شامل ۱۵۰ درصد از ۶۰۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تایید شده که امیدواریم در آینده نزدیک سهام بنو هم وضعیت مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: علی رغم اینکه سال گذشته زیان کردیم، اما در سه ماهه اول سال جاری سود خوبی داشتیم و این انتظار می‌رود که در پایان سال سود خوبی هم بتوانیم کسب کنیم.

کاشانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افزایش سرمایه‌ای هم در پیش داریم، امیدواریم از محل سرمایه گذاری‌ها سود خوبی کسب کنیم.

خبر مرتبط
موافقت سازمان بورس با افزایش ۳۰۰ درصدی بیمه تجارت نو
موافقت سازمان بورس با افزایش ۳۰۰ درصدی بیمه تجارت نو

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با اشاره به موافقت سازمان بورس با افزایش ۳۰۰ درصدی بیمه این شرکت، گفت: بر اساس این افزایش، سرمایه بیمه شرکت از ۶۰۰ به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی در پایان یادآور شد: طبیعتاً سهامدار عمده ما بانک تجارت است و در مواقع لازم از سهام «بنو» حمایت می‌کنیم؛ امیدواریم که افزایش سرمایه سریع‌تر انجام شود تا این برنامه‌ها هم عملی شوند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ