تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 141729

تأکید رئیس جمهور منتخب بر حساسیت کار در نهضت ملی مسکن

تأکید رئیس جمهور منتخب بر حساسیت کار در نهضت ملی مسکن
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر حساسیت‌های کار در نهضت ملی مسکن و تکمیل سریع‌تر طرح‌های گذرگاهی تأکید کرد.

به گزارش شهر بورس، وزیر راه و شهرسازی، پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب اعلام کرد که دکتر مسعود پزشکیان تأکید ویژه‌ای بر رعایت حساسیت کار در نهضت ملی مسکن و تکمیل طرح‌های گذرگاهی داشته است.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، پس از ملاقات با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: نشستی مفید و مؤثر با رئیس جمهور منتخب داشتم و مواردی در خصوص گذرگاه‌ها و کلان طرح ایران راه را توضیح دادم. این طرح‌ها شامل پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسیده‌اند و طرح‌هایی که در دست اجرا هستند و می‌توانند در کوتاه مدت، یعنی تا پایان امسال، به بهره‌برداری برسند. همچنین طرح‌هایی که تا پایان دولت چهاردهم قابل بهره‌برداری خواهند بود.

بذرپاش تصریح کرد: در این نشست، گزارشی از وضعیت حمل و نقل کشور که یکی از نقاط قوت کشور ماست و رشد چشمگیری که در این حوزه در سال گذشته و امسال شاهد بودیم، ارائه کردم. همچنین درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و تأمین زمین نیز گزارش‌هایی ارائه شد.

بذرپاش افزود: رئیس جمهور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان، بر رعایت حساسیت‌های کار در نهضت ملی مسکن تأکید کردند و همچنین درباره تکمیل سریع‌تر طرح‌های گذرگاهی نیز صحبت نمودند.

منبع: اقتصادآنلاین

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات