تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 94925

سازمان ملل اعلام کرد؛

بیش از 1000 خانه در غزه در پی حمله رژیم صهیونیستی نابود شد

بیش از 1000 خانه در غزه در پی حمله رژیم صهیونیستی نابود شد
طبق اعلام سازمان ملل، بیش از 1000 خانه در غزه در پی حمله رژیم صهیونیستی نابود شد. همچنین 12 هزار و 600 واحد مسکونی نیز آسیب دیده اند.

به گزارش شهر بورس، در گزارش سازمان ملل در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به غزه آمده است که در پی این حملات دست کم 1000 خانه مسکونی به طور کامل نابود شده و 560 واحد مسکونی دیگر به طوری تخریب شده که قابل استفاده نیست و همچنین 12 هزار و 600 واحد مسکونی آسیب جزیی دیده اند.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارش خود همچنین اعلام کرد که بمباران غزه توسط اسرائیل، مردم این منطقه را با کمبود شدید آب آشامیدنی، سوخت و لوازم و تجهیزات پزشکی مواجه کرده است.

طبق این گزارش؛ در غزه 13 بیمارستان وجود دارد که کمبود شدید سوخت و تجهیزات ضروری پزشکی این بیمارستان‌ها را تا حدودی غیرفعال کرده است.

کمیساریای سازمان ملل افزود: «محاصره شدید اسرائیل در غزه منجر به کاهش تأمین آب آشامیدنی در این منطقه شده است به طوریکه تنها 650 هزار تن آب برای منطقه‌ای که با توجه به جمعیتش به 2، 3 تن آب نیاز دارد، باقی مانده است».


بیشتر بخوانید:هشدار رئیس جمهور آمریکا به ایران


این سازمان با اشاره به تخریب شدن سیستم‌های فاضلاب شهری افزود که فاضلاب‌ها به خیابان‌ها فرستاده می‌شود که این سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

در همین رابطه آژانس سازمان ملل نیز در گزارشی از پناه آوردن حدود 218 هزار و 600 فلسطینی به مدرسه آژانس امداد و نجات سازمان ملل در غزه خبر داد.

منبع: شفقنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات